טיולי ג'יפים ברומניה

טיולי ג'יפים ברומניה – האמנם? אכן כן

אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל בקרוב, המאמר הזה יכול לשמש לכם השראה לטיול ביעד מיוחד במינו בסגנון טיול לא שגרתי כלל וכלל. כבר מזמן, רומניה מציעה לטיילי ותיירי החוץ שלה הרבה יותר מ'רק' חופשה אירופית משובחת, בטעם של פעם, ובמחיר משתלם ואטרקטיבי ביותר. למען המחשה, במשך שנים, חבילות התיירות אשר נמכרו לרומניה היו חבילות תיירות רגילות, דהיינו, כללו בתוכן טיסות הלוך ושוב, אירוח, שהות ולינה בבית מלון, וכמה ימים של טיולים ופינוקים בבוקרשט הבירה. לעומת זאת, היום, חבילות תיירות של טיולי ג'יפים ברומניה הפכו לחבילות תיירות מבוקשות ביותר ולא בכדי.

 טיולי ג'יפים ברומניה – לא רק לחובבי ג'יפים אקסטרים

בראשיתו, התחביב ה'פנאטי' והממכר של טיולי ג'יפים היה רלוונטי אך ורק לחובבי ספורט אתגרי, 'מומחי שטח' ועוד. לעומת זאת, היום, אין כמעט פרט אחד אשר לא ניסה וחווה לפחות כמה פעמים טיולי ג'יפים. במילים אחרות, טיולי ג'יפים ברומניה הינם נגזרת ישירה של תופעת הטיולים של 'ארבע על ארבע'. בנוסף, טיולי ג'יפים ברומניה ממש לא מיועדים רק לחובבי אקסטרים, אלא בעבור כל מי שמעוניין לחווית נסיעת שטח 'זרה' וחווית תיירות ברומניה.

adventure romania

 על ה'מפרט' של טיולי ג'יפים ברומניה ועוד

ובכן, טיולי ג'יפים ברומניה מציעים גם הם כרטיסי טיסה הלוך ושוב, אירוח ולינה – אבל בעיקר אינספור נסיעות, ביקורים וחוויות במסגרת של מסלולי הג'יפים האידיאליים הבאים: חצייה של רכס הפאגארש, טיפוס לאגם בילייה, נסיעת ג'יפים מסחררת לעבר עיירת טיוס, נסיעה בקניון רמט, נסיעת שטח באיזור הכפרים הסקסונים, חצייה של חבל הכרמים ועצירה בהם ועוד. בנוסף, טיולי ג'יפים ברומניה כלל לא פוסחים על יעדי התיירות המתבקשים.

 טיולי ג'יפים ברומניה – זה הזמן ליהנות מהם

בדיוק לאחר עונת הכריסטמס ושיאה של עונת החורף (והדי מתונה ברומניה, חשוב לומר), מתחיל הזמן של טיולי ג'יפים ברומניה, טיולים אשר 'מנצלים' עד תום את היופי, האווירה והאקלים הרומני. בנוסף, המחיר של טיולי ג'יפים ברומניה רבים הינו אף זול עכשיו מן העונה הרגילה שלהם. לפיכך, זה בדיוק הזמן ליהנות מהם.

כתיבת תגובה