בוק בת מצווה

28 דצמ

ההכנות בעיצומן

ההכנות לחגיגת בת המצווה של הילדה נמשכות זמן רב. ראשית כל יש להחליט כיצד רוצים לחגוג את המאורע, באיזה סדר גודל ואת מי להזמין. צריך לבחור מקום מתאים, להכין תוכנית מפורטת של הלו"ז, לקנות בגדים לכל המשפחה וכמובן לכלת השמחה, למצוא צלם, לדאוג לאוכל…

ההכנות מרובות ולא פשוטות, ועם זאת התרגשות רבה בצידן – הילדה הקטנה שלכם הופכת לנערה, ולראשונה בחייה היא עתידה לעמוד במרכזה של חגיגה שלמה הנערכת לכבודה.

בוק בת מצווה

אחד הדברים שנעשו מקובלים יותר ויותר בשנים האחרונות כחלק מחגיגת בת המצווה הוא צילום בוק בת מצווה. היום כבר לא צריך לחכות לחתונה כדי לקבל הזדמנות להצטלם במקומות הכי יפים, עם צלם מוכשר ואיפור מקצועי.

בת מצווה היא בהחלט מאורע שמצדיק הפקת בוק אישי. איזה בת לא הייתה רוצה לדגמן במרכז הקטלוג שיוצג בכניסה לחגיגת בת המצווה שלה, להרגיש כמו בר רפאלי ליום אחד? בוק בת מצווה הוא בדיוק ההזדמנות להגשים לבת את החלום, וכמובן שמדובר בחוויה בפני עצמה שתוצאותיה המדהימות נשארות לכל החיים.

איך עושים את הבוק?

לאחר שבוחרים את הצלם צריך לבחור את המקום שבו רוצים לצלם את הבוק, כמובן שזה אמור להיות במקום סמוך לבית. סביר להניח שלא תתקשו למצוא מקום מתאים כמו גן מיוחד, עתיקות, חוף הים, טיילת, שדות וכו'.

ישנם גם מקומות מיוחדים המתאימים לצילום כמו נווה צדק, קיסריה, יפו העתיקה, מזכרת בתיה ועוד. רקע טבעי ואותנטי תמיד מצטלם טוב ואפשר גם להצטלם בסטודיו או להיעזר בתפאורה. ניתן גם להצטלם במספר מקומות ולשלב אותם לבוק אחד. כדאי להצטייד בבגדים מיוחדים ומגניבים, כובעים ובנדנות שונות וכדומה, אם כי ישנם צלמים שמספקים עימם ביגוד לצילום.

מחירים

למרות שהמחיר של בוק בת מצווה לא זול אם רוצים צילום מקצועי שייתן תוצאות מוצלחות, עדיין מדובר בהוצאה די משתלמת יחסית לשאר הוצאות בת המצווה מכיוון שהאלבום יישאר לנצח, לעומת זאת החגיגה עצמה תיגמר והאורחים ילכו לדרכם.

אפשר לחסוך בעלויות הבוק אם מכינים את האלבום לבד, שכן הזמנת אלבום מעוצב מהצלם כרוכה בתוספת של כמה מאות שקלים. מחירי הבוק משתנים מאוד, ניתן למצוא מקומות זולים שלוקחים 500 ₪ עבור בוק בת מצווה ומקומות יקרים יותר שבהם המחיר יכול להגיע עד ל-5000 ₪. מי שרוצה ממש לחסוך יכול לבקש מאחד מבני המשפחה שיודע לצלם טוב שיצלם עבורכם, התוצאה יכולה לצאת לא רעה בכלל.

כתיבת תגובה