אביבית בר זוהר

2 ינו

אביבית בר זוהר – הזוהר שבפנטהאוז

אביבית בר זוהר היא נערת הזוהר של האח הגדול 4. בחורה זוהרת, קולנית, יפה ומרשימה – שהגיעה אלינו הישר ממזכרת בתיה. כמו שהיא מספרת מאז הילדות אמא שלה לימדה אותה שהיא מלכת היופי של האזור. הלוואי על כל ילד שאמא שלו תפרגן לו ככה לגבי המראה החיצוני.

אביבית בר זוהר

הבעיה מתחילה כאשר הפרגון לילדים הוא רק במישור החומרי ולא במישור הנפשי. אביבית בר זוהר היא דוגמא לאדם צבעוני ומעניין, עם תלות חזקה בעולם החומרי. כמו שהיא מצהירה, כסף זה דבר חשוב מאד בחיים, שמאפשר לה לקיים אורך חיים מסוג מסוים, אליו התרגלה.

מעבר לכך, אביבית בר זוהר חושבת שיש תפקיד ברור לגבר ולאישה במערכת היחסים. הגבר צריך להיות "גבר" ולהרוויח הרבה כסף. כמה זה הרבה? לדעת אביבית בר זוהר פחות מ50,000 ש"ח נטו בחודש זה לא באמת מעניין…

תפקידה של האישה לעומת זאת הוא יותר פאסיבי: "היא פשוט צריכה להיות שם!" או יותר נכון צריכה להיות אישה אוהבת, על כל המשמתמע מכך.

יהיו אנשים שיגידו שהגברת אביבית בר זוהר היא שוביניסטית ממדרגה ראשונה, אחרים יגידו שהיא צודקת. לדעתנו היא פשוט קורבן למערכת ערכים מעוותת, כזו ששמה את הכסף במקום הראשון. כסף לא קונה אושר או משפחה אוהבת. המפתח לאושר בחיים הוא אהבה עצמית, קשרים חברתיים עשירים ומיצוי היכולות האישיות.

אביבית בר זוהר תגיע לשלבים מתקדמים בתוכנית זה די ברור. מעניין מי יהיה האהוב שלה. מצד אחד היא הולכת רק על עשירים, אבל מצד שני היא פשוט חייבת גבר לצידה. יהיה מעניין!

כתיבת תגובה