ריקארדו מנסור – החדש של בר רפאלי

28 יול

אני בטוח שרובכם לא שמעתם על ריקארדו מנסור מעולם. זה בסדר, גם אני לא. אני גם בטוח שמעכשיו נשמע כולנו די הרבה על ריקארדו מנסור. למה ? כי ריקארדו מנסור הוא הבחירה החדשה והמאושרת יש לומר של בר רפאלי. ריקארדו מנסור הוא שחקן פולו ברזילאי די מפורסם מסתבר. כן כן פולו זה עדיין ספורט שאנשים אוהבים, רק בארץ זה לא תפס אבל כנראה את בר רפאלי כבר מזמן לא מעניין מה קורה בארץ. בכל מקרה האמת היא שאני די הופתעתי. השמועות האחרונות שהגיעו לאוזניי לגבי מצבה הזוגי של בר רפאלי (ואני חייב להגיד שאני מנסה להישאר מעודכן, מחפש הזדמנויות אתם יודעים) הן שהיא עם גיא גיור יוצא הישרדות. גם אני הרמתי גבה שלא לומר שתי גבות ואוזן לשמע העניין הזה כי השניים הם לא ממש כוחות. גיא גיאור נחמד ואפילו נראה סבבה כנראה אבל מכאן ועד בר רפאלי יש דרך. ריקארדו מנסור זה כבר משהו אחר. קודם כל השם שלו מדליק כי הוא לא ישראלי. בר רפאלי שכמו שכולנו יודעים הייתה הצמודה של ליאונרדו דיקפריו חייבתץ לעבור למישהו עם שם כמו ריקארדו מנסור לפחות. גם העובדה שהבחור ברזילאי כנראה עוזרת לו בהקשר הזה. עכשיו למען הגילוי הנאות אנחנו עוד לא יודעים בוודאות שבר וריקארדו ביחד אבל המגזין פיפל טוען כך ומי אנחנו שנתווכח. השניים נראו צמודים מאוד במסיבה בסן טרופז שבצרפת לאחרונה. קטע מצחיק עם ריקארדו מנסור הוא שזו לא הפעם הראשונה שהבחור אוסף שאריות של ליאו דיקאפריו. גם הדוגמנית ג'יזל עברה מליאו אליו באיזשהו שלב. לא יודע מה איתכם לי זה נראה כאילו הבחור מצא טכניקה שעובדת. הוא פשוט הולך במרחק מסוים ומדוד מאחורי ליאו ואוסף את מה שנופל, אולי הוא צריך להתמודד עם ההשלכות של ריבאונד או לנחם את הבחורות שלו כשיש סרט של ליאו בטלוויזיה אבל כנראה המאמץ שווה. אולי כאן יידרשו ניחומים רבים יותר כי מסתבר שליאו הוא שזרק את בר רפאלי כשהיא רצתה להעביר הילוך. שלוש מסקנות חשובות אני מוצא מהדיון הקצר הזה. 1. בר רפאלי מהממת 2. ליאונרדו די-קפריו משוגע 3. ריקארדו מנסור בר מזל.

כתיבת תגובה