עידן עמדי

14 יול

עידן עמדי והאנטיתזה

כאשר בכל עונה חדשה של כוכב נולד אנו צופים בשלב האודישנים, ולא מכירים עדיין לגמרי את המועמדים, אנו מנסים להבין את טיבו של כל מועמד ומועמד, ואז מגלים שההיפך הוא הנכון. כך היה עם עידן עמדי, שהוגדר כזמר בריון על פי המראה. מדובר בבחור בן 22 משכונת פסגת זאב בירושלים, חייל כמעט משוחרר בהנדסה קרבית, שבא להראות את היכולות הנוספות שלו, שלא באו לידי ביטוי של ממש בזמן שירותו הצבאי, למעט כתיבת שירים ושירה עם חברים. ההפתעה הגדולה שציפתה לפאנל השופטים בזמן האודישן הראשון השאירה אותם ללא כל ספק המומים לגבי הטקסט שאותו בחר עידן לשיר, טקסט שכתב והלחין בעצמו. וכך הוא התחיל את דרכו בתוכנית.

עידן עמדי

מי שהתאהב כמונו בעידן – אפשר לקבל עדכונים חינם למייל על כתבות חדשות של עידן עמדי – נרשמים מצד ימין!

ללמוד יותר על עידן עמדי

עד למחנה האימונים של כוכב נולד, עידן עמדי לא החזיק מעולם מיקרופון ואף גם נחשף ואמר שיש לו פחד במה. הרצון להגיע למקומות הטובים שמציעה התוכנית כוכב נולד בהחלט גורמת לאנשים להתמודד עם הפחדים הגדולים שלהם, על מנת שיוכלו להגשים את החלומות הגדולים שלהם. גם עידן, כמו מתמודדים רבים, הצליח בזכות כישרון רב ובזכות סיפור חיים מרגש, לקחת חלק בחוויה של כוכב נולד ורבים מקווים שהוא ימשיך עד לשלבים הגבוהים של התחרות ואף מעבר לכך. כיום ניתן לראות בחדר החזרות של המתמודדים את האינטראקציה שיש בין כולם, וכך עידן לא מושך ידו מן הצלחת, ואף השמועות על קשר חברותי ורומנטי עדיין מוכחש.

עידן עמדי צריך עוד להשתפר

לכל אחד מן המתמודדים יש את הנקודות החזקות שלו ואת נקודות התורפה שהוא צריך להתמודד עם הבעייתיות שלהם, על מנת שיוכל להשתפר. עידן עמדי לא שונה מאחרים וצריך תמיד לתקן ולשפר, אך הוא עושה זאת באהבה גדולה ומתוך רצון רב להשתפר ולהצליח במקום שנותן לאנשים עם כישרון כמו שלו את הבמה להתבטא בצורה הטהורה ביותר של השירה. כמובן שלכל מועמד ומועמדת יש עליות וירידות ותמיד יש את מקצה השיפורים שצריך לעבוד עליו, אבל האופטימיות של עידן ראויה להערכה מאוד גדולה.

עוד מעט זה סוף העונה

עידן עמדי צריך להילחם עם עוד מועמדים ומתמודדים על המקום הראשון. כל אחד ואחת נאבקים על המקום שלהם בנבחרת והמאבק הופך להיות קשה ככל שובר הזמן וסוף העונה מתקרב. התחזיות אופטימיות לגבי עידן עמדי והרצון שיצליח ויזכה בקרב הצופים בבית משאירים אותו בכל תוכנית, הם על ידי השופטים והן על ידי הקהל.

כתיבת תגובה