טיול לפרו

2 אוק

פרו היא אחת ממדינות דרום אמריקה השוכנת לחוף האוקיינוס השקט. טיול לפרו מפגיש אותנו עם עשרות אלפי קילומטרים המחולקים לשלושה חבלי ארץ. החבל הראשון הוא חוף הים הארוך, החלק השני הוא שרשרת הרי האנדים העוברים לאורך כל המדינה המקבילים לחוף הים, והחלק השלישי, הנמצא במזרח, הוא מחצית משטחי המדינה המכוסים יערות גשם טרופים. טיול לפרו מפגיש את התייר עם סוגי אקלים שונים ועם נופים מגוונים ושונים זה לזה. בכל טיול לפרו אסור לוותר על ביקור בעיר המיוחדת קוסקו בירת האינקה.

טיול לפרו – על העיר המיוחדת קוסקו

קוסקו נמצאת בגובה של כ – 3,300 מטרים מעל פני הים. העיר מוקפת בשרשרת הרי האנדים. בעבר קוסקו הייתה בירת אימפריית האינקה וכיום היא העיר העתיקה ביותר בפרו. העיר קוסקו משמשת נקודת מוצא לכל טיול לפרו, במיוחד לאתר הטיולים האטרקטיבי ביותר בפרו, המאצ'ו פיצו.

 טיול לפרו

טיול לפרו – סיור בכיכרות העיר קוסקו

 

הכיכר "פלאסה לאס ארמס" היא אחת הכיכרות היפות ביותר בעיר קוסקו. הכיכר מוקפת במבנים עתיקים ובניהם  הקתדראלה הבנויה על שרידי הארמון ששימש את מלך האינקה.

כיכר סן כריסטובל – בכיכר זו נוכל לערוך תצפית פנוראמית על כל חלקי העיר. מסביב לכיכר נוכל לטייל בסמטאות קטנות וציוריות ובין חצרות מיוחדות ומטופחות. בסיור בחצרות נוכל להתרשם מרחובות ישנים המרוצפים באבנים  מתקופת האינקה.

טיול לפרו- סיור שווקים בקוסקו

השוק של סן פדרו – זהו שוק מרתק שבו אפשר לטעום ולהכיר את המאכלים המסורתיים של התושבים המקומיים. בשוק זה אפשר גם לקנות מזכרות וחפצי אומנות הקשורים לתרבות האינקה.

טיול לפרו

טיול לפרו

שוק הארטסניה – שוק זה נמצא בסוף שדרות "אווניה דה סול". בשוק זה אפשר לקנות מוצרים זולים המיוצרים מצמר האלפאקה, בגדים, תכשיטים ועוד.

שוק האומנים – שוק האומנים נמצא בשכונת  "סן בלסט" אשר הפכה להיות מושבת האומנים. בשוק זה תוכלו לסייר בגלריות קטנות ומיוחדות. תוכלו ליהנות מאווירה קסומה ורומנטית. לאורך כל הקירות נמצאות אבני אינקה עתיקות בנות חמש מאות שנים המונחות בצורה מסודרת זו על זו. בכל טיול לפרו אסור לוותר על הסיור בשכונת האומנים, רבים טוענים כי זהו המקום היפה ביותר בפרו.

כתיבת תגובה