קוסטה ברווה

17 אוק

רצועת החוף של קוסטה ברווה היא מהיפות שבחופי ספרד. פירושה – החוף הפראי וזאת בזכות הרי הפירנאיים הסלעיים היורדים למפרצים עם מים צלולים המוקפים בחולות זהובים. מסביבה – כפרי דייגים עתיקים רבים ועיירות נופש חדשות ומפוארות המציעים למיליוני התיירים הפוקדים אותה מידי שנה, עולם שלם של חוויות בלתי נשכחות.

לישראלים היא מזכירה קצת את אילת, אם כי מדובר באזור הרבה יותר גדול והרבה יותר מפואר, שגם מציע הרבה יותר אטרקציות לכל סוג הנופשים: ילדים, זוגות, מבוגרים וקבוצות של טיולים מאורגנים. אפשר למצוא בה הכל מהכל: אומנות, עתיקות, קניות, ספורט ימי, פסטיבלים, חיי לילה ומטבח משובח במינו. המחירים יחסית לא יקרים וכל מי שבאמת רוצה להגיע לקוסטה ברווה, יכול למצוא בארץ חבילת נופש כדאית במיוחד.

קוסטה ברווה

קוסטה ברווה

קוסטה ברווה – חירונה

חירונה (ג'רונה) היא בירתה של קוסטה ברווה הקסומה, העיר שהחלה להיבנות עוד בתקופה הרומאית. היא משלבת בתוכה מבנים עתיקים לצד בניינים חדשים. היא גם עיר הולדתו של הרמב"ם והמקום בו נוסד המרכז הראשון ללימודי הקבלה בראשותו של הרב יצחק סגי נהור (יצחק העיוור).

מיקומה האסטרטגי לחוף הים התיכון קסם לכובשים רבים, ובכך העניק לה את הכינוי "עיר אלף הכיבושים". בין האטרקציות שמציעה חירונה: מוזיאון יהודי שהוקם בימי הביניים, חומת העיר העתיקה, הקתדרלה של ג'רונה שנבנתה במאה ה- 11 המשלבת סגנון רומנסקי, גותי, בארוק ורנסאנס.

קוסטה ברווה – פיגארס

צפונית לחירונה נמצאת עיירה ציורית בשם פיגארס. זוהי עיר הולדתו של סלבדור דאלי והמקום בו נמצא המוזיאון על שמו ועוד כמה מוזיאונים לאומנות אחרים. המוזיאון נבנה על ידי דאלי עצמו ומהווה מעין מקדש ומקום עלייה לרגל של חובבי תרבות מכל העולם. העיר מאד קרובה לברצלונה ומרבית התיירים המגיעים אליה לנים בברצלונה., אם כי קיימת גם אפשרות לשכור חדר מאחת המשפחות המקומיות.

קוסטה ברווה – כפרי הדייגים

כפרי הדייגים של קוסטה ברווה מושכים אליכם רבבות תיירים החושקים לראות מקרוב את התרבות הקטלונית העתיקה ולבלות כמה ימים במקום הפסטוראלי והקסום ביותר בספרד. במהלך המאות האחרונות כפרי הדייגים הנמצאים בסביבה כמעט ולא השתנו ועד היום שומרים על הוויה תרבותית עתיקה.

 קוסטה ברווה בספרד

מטבע הדברים, האטרקציה המרכזית במקום היא ארוחת צהריים או ערב הכוללת בעיקר דגים ופירות ים טריים, הישר מהים. המסעדות שם רבות ומגוונות ובעיקר, מתאימות לכל כיס: יש מסעדות יוקרה ויש מסעדות ביתיות מאוד זולות. האטרקציות הקשורות לספורט ימי, גם הן זוכות לביקושים: שייט בקיאקים, שחייה עם שנורקל, צלילה ועוד.

כתיבת תגובה