הרשמה לכוכב נולד לילדים

16 נוב

הילדים נלחמו על זכויותיהם והצליחו – כעת גם הם יוכלו להשתתף בכוכב נולד, כוכב נולד שמיועד במיוחד בשבילם – כוכב נולד לילדים. לאחר שקבוצות רבות נפתחו בפייסבוק מאות תגובות של טוקבקיסטים ומכתבים להפקה החליטו שגם לילדים מגיע לשיר, גם להם מגיע להתמודד בכוכב נולד. טדי הפקות ושידורי קשת פתחו הרשמה לכוכב נולד לילדים.

הרשמה לכוכב נולד לילדים

הרשמה לכוכב נולד לילדים – אודות התוכנית

הרשמה לכוכב נולד לילדים מיועד לילדים שהם מעל גיל שמונה ומתחת לגיל ארבע עשרה, ילדים שיודעים לשיר, לא חוששים מהקהל ולא חוששים מהבמה ורוצים להתמודד בכוכב נולד.

אז לפני שאתם מתכוננים לתוכנית ומבצעים הרשמה לכוכב נולד לילדים אספר לכם מעט על התוכנית. שופטי כוכב נולד לילדים הם זמרים מוצלחים, כל אחד מהם שר סגנון מוזיקה שונה וכל אחד מהם יביא לתוכנית מהידע הרב שלו בתחום המוזיקה. שופטי התוכנית הם קובי פרץ, קרן פלס, מתי כספי ויהורם גאון.

הרשמה לכוכב נולד לילדים היא בעצם הרשמה לבית ספר למוזיקה (זהו גם שם התוכנית – בית ספר למוזיקה). הנבחרת של כוכב נולד לילדים תקבל את הדרכה ממוזיקאים במהלך כל העונה. בכל תוכנית ישירו ילדי נבחרת כוכב נולד לילדים מול צופי הטלוויזיה והקהל באולפן ובסוף העונה יבחר הזמר האהוב באמצעות הצבעת השופטים והקהל בבית.

הרשמה לכוכב נולד לילדים – איך נרשמים ?

כמו שציינתי קודם על הילדים להיות מעל שמונה ותחת לגיל ארבע עשרה. זהו לא הקריטריון היחיד כמובן, על הילדים המבצעים הרשמה לכוכב נולד לילדים לדעת לשיר כמובן. התוכנית מיועדת לילדים שחולמים לשיר ולעסוק בשירה, ילדים שאוהבים לשיר ולא חוששים מהקהל ומהבמה.

תהליך הרשמה לכוכב נולד לילדים מתבצע דרך האינטרנט, על הילדים לכתוב מספר פרטים אישיים באתר. לפני ביצוע הרשמה לכוכב נולד לילדים בקשו את אישור ההורים, ללא אישור ההורים לא יהיה ניתן להשתתף בתוכנית.

הרשמה לכוכב נולד לילדים ונוער

הרשמה לכוכב נולד לילדים – למה כדאי להירשם?

אם אתם שרים יפה אתם בוודאי כבר מכירים את התגובות של המאזינים לכם, מפני שבכל פעם מחדש מביטים בכם במבט מעריץ ושמח, מבקשים מכם לשיר עוד ומתפלאים מהיכולת המופלאה שלכם אם אתם אוהבים לשיר אז כדאי מאוד שתתחילו לשיר מול עוד אנשים מעבר למשפחה, חברים ומול תלמידי בית הספר בטקסים. אנשים רבים מחפשים מה הם אוהבים לעשות במשך שנים, אתם כבר יודעים – אתם רוצים לשיר. הרשמה לכוכב נולד לילדים תאפשר לכם לשיר, להתפרסם ולהצליח.

כתיבת תגובה