האח הגדול הרשמה

24 נוב

רוצה לקחת חלק בחוויה מיוחדת? רוצה להתפרסם ולהיכנס לעולם התהילה? רוצה להשתתף בתוכנית טלוויזיה? את האח הגדול אתה בטח כבר מכיר. האח הגדול הרשמה נמצאת כעת השיאה ובקרוב תיסגר רשימת המשתתפים לעונה הבאה של האח הגדול אז הגיע הזמן שתיכנס לאתר של האח הגדול הרשמה ותירשם לעונה הבאה. במידה ותתקבל לתוכנית מובטחת לך חוויה בלתי רגילה שבסופה תתפרסם ואולי גם תזכה במיליון שקלים.

האח הגדול הרשמה – סיבות שונות להירשם

כל אחד מגיע מסיבה שונה לאתר האח הגדול הרשמה במטרה להירשם לתוכנית. חלק מהמתמודדים הפוטנציאלים לתוכנית מגיעים כי הם רוצים להתפרסם, חלק נמצאים בתקופה מיוחדת בחייהם ומעוניינים בשינוי ובחוויה שונה כדי לשנות את מסלול חייהם, חלק חושבים שיש להם הרבה מה לתרום, ללמד ולהגיד לצופים בבית ועוד סיבות. מתוך כל אותם מועמדים פוטנציאליים בוחרים המלהקים את המועמדים המתאימים ביותר לדעתם לעונה הבאה של התוכנית, מועמדים שהם יודעים שיעוררו איזשהו רגש אצל הצופים.

האח הגדול הרשמה

אם אתה מעוניין להירשם לתוכנית בעקבות אחת הסיבות שציינתי קודם או מסיבה אחרת כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר של האח הגדול הרשמה, לכתוב את פרטייך האישיים, שם, גיל, מקצוע, מקום מגורים ועוד, לענות על מספר שאלות בנוגע לחייך האישיים (על מנת שיוכלו להכיר אותך מעט) ולהמתין לתשובת ההפקה לגבי יום האודישנים.

האח הגדול הרשמה – טיפים למגיעים לאודישנים של האח הגדול

האח הגדול הרשמה לא מסתיימת בכתיבת הפרטים ומענה על שאלות באתר האינטרנט. אחרי האח הגדול הרשמה באתר מזומנים המועמדים הפוטנציאליים לאודישנים. האודישנים הם חלק מכריע בתהליך הקבלה לתוכנית.

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא היו עצמכם – אם אתם מעט ביישנים אל תנסו להיות פתאום בעלי בטחון עצמי מופרז, אם את לובשת בדרך כלל ג'ינס, גופיה וסנדלים אל תגיעי פתאום עם שמלת ערב ונעלי עקב, אם אתם מצחיקים ואוהבים לספר בדיחות אל תעצרו את עצמכם – היו אתם!

האח הגדול הרשמה לתכנית

מלהקי התוכנית האח הגדול מחפשים את אותם מעומדים שיגיעו ויענו בכנות על שאלותיהם מפני שכך הם ידעו בדיוק איזה טיפוס עומד מולם ובעקבות זאת הם ידעו האם הם מתאימים לתוכנית או לא. אם תנסו להתחזות למישהו אחר הם מייד יעלו על כך ולא יקבלו אתכם בכל מקרה לתוכנית וחבל.

במהלך האח הגדול הרשמה לתוכנית היו מספר שאלות נוספות מעבר לפרטים האישיים. במהלך האודישנים מתבקשים חלק מהמועמדים לענות שוב על אותם שאלות והפעם בהרחבה.

כתיבת תגובה