רייזר חדש

19 פבר

רייזר הינו רכב שטח מבית חברת פולריס. לאחרונה חברה זו יצאה  לשוק עם רכב מסוג רייזר חדש אשר כבש את השוק במהירות. אין אחד שלא מכיר את הרכב של חברת פולריס מסוג רייזר חדש. המיוחד ברכב הוא חלוקת המשקל הנכונה הקיימת בו, הצמיגים העבים, נפח המנוע והמהירות אליה ניתן להגיע עם רכב זה. רכב הרייזר החדש הוא יחיד מסוגו, אשר ממקסם את ההנאה מחוויית הרכיבה ומביא את הנהג לרמות רכיבה גבוהות יותר ומהנות יותר.

רייזר חדש – אחד ואין שני לו

רייזר חדש בשוק מוכיח את עצמו בצורה מדהימה. כל התקלות עם מהמורות בכביש, סלעים בדרכי עפר וביצות בקושי אינן מורגשות. הרכב מאפשר ביצועים מדהימים בשטח והנאה מרובה. כל אחד יכול לנהוג בתנאי שטח קשים ביותר ברכב זה ולא רק נהגים מיומנים ומנוסים. שכן, רכב זה הוא הבטיחותי ביותר העולם בתחום רכבי השטח.

איכות החלקים והמנוע של הדגם החדש, רייזר חדש, הינם מאוד גבוהים ואמינים לאורך זמן. הרכב משדר עוצמה והנאה והוא גם מדליק ביותר מבחינת העיצוב שלו, הן הפנימי והן החיצוני.

רייזר חדש

רייזר חדש

לאוהדים השרופים ביותר, קיים גם מועדון לקוחות אשר כל מי שרוכש את הרייזר החדש מוזמן להצטרף אליו. מועדון לקוחות זה הינו יוקרתי ביותר המאפשר הטבות והנחות בקורסים מקצועיים ובחלקים ותוספים לרכב ללקוחותיו. כמו כן, מועדון הלקוחות מציע ללקוחותיו חוויות רכיבה בשטח בליווי נהגי המרוץ הגדולים והאלופים ביותר בארץ.

רייזר חדש – חווית רכיבה לא מהעולם הזה

תא המטען של רייזר חדש מסוגל לשאת עד חמש מאות וארבעים קילו, שזה דבר נדיר ברכבים מסוג זה. כמו כן, צמיגי הרכב הינן בקוטר גבוה יותר משאר הרכבים בתחום ובולמי הזעזועים שלו חזקים במיוחד. רכב רייזר חדש חזק יותר מהדגם האחרון של החברה וכמובן גם יציב יותר. רכב זה מתאים במיוחד לטיולי שטח ומרוצים והגימור שלו חלק ומלוטש ומשדר יוקרה.

כל מי שנמצא בתחום המרוצים ונסיעות השטח יודע כי הרייזר החדש הוא יחיד מסוגו, בעל סטנדרטיים גבוהים ביותר של רכיבה. כל מי שנוסע ברכב זה מתאהב בו ממבט ראשון.

כתיבת תגובה