אודישנים לאח הגדול

16 פבר

איך להתבלט בתוך אודישנים לאח הגדול?

ההיצע העצום של תוכניות ריאלטי הוא כה גדול עד כי ניתן להתבלבל מכל השפע. אין ספק שלא רק אתם חולמים להגיע אל אודישנים לאח הגדול, וביחד אתכם כל עם ישראל בערך חולם להתפרסם דרך התוכנית הכל כך מרתקת הזו. האמת היא שכיום, מדובר על מאות מועמדים ואולי אף אלפי מועמדים אשר שולחים את עצמם אל האודישנים לתוכנית. עם זאת, בסופו של דבר רק מעטים עוברים את סדרת האודישנים ונכנסים לבית האח הגדול. אז איך אתם יכולים לעבור אודישנים לאח הגדול ולהבליט את עצמכם בצורה הטובה ביותר שיש?

להתחבר לתכונות הטבעיות שלכם

סוד הקסם במעבר של אודישנים לאח הגדול הוא ללא כל ספק להבליט את התכונות שלכם אשר ממילא מאד מזוהות עמכם. אם יש לכם תכונה אשר נראה לכם שהיא מעניינת אבל לא מופגנת לרוב – אין טעם לנסות להתאמץ ולהוציא אותה החוצה. הדבר יראה לא טבעי ולא עובר מסך. לעומת זאת, כדאי פשוט להבליט את הדרך שבה אתם מתנהגים תמיד. הדבר יאפשר לכם להיות יותר קלילים ונינוחים, ויגביר את הסיכויים שלכם לעבור לשלב הבא של התוכנית.

אודישנים לאח הגדול

אודישנים לאח הגדול

לעמוד מול הסיטואציות

פעמים רבות, מפגשי אודישנים לאח הגדול כוללים גם סיטואציות קבוצתיות ולא רק סיטואציות חברתיות. מעניין אגב לדעת כי לעתים האנשים אשר אותם תפגשו בסיטואציות בתוך אודישנים לאח הגדול – הם לא תמיד מתמודדים כמוכם, וחלקם שתולים של ההפקה אשר באים לבחון אתכם מנקודת מבט אחרת. כדאי בכל מקרה לא לנסות להתנהג באופן שונה ממה שאתם מורגלים בו – התנהגו תמיד כרגיל, ואל תתביישו במי שאתם, אלא תחשפו את עצמכם ללא חשש.

כמה זמן זה לוקח?

משך הזמן של אודישנים לאח הגדול יכול להשתנות, אם כי צריך לזכור שלרוב קשת משדרת את התוכנית במסגרת שידורי החורף שלה. על כן, ברוב המקרים, אודישנים לאח הגדול מתרחשים בזמן הסתיו, כחודשיים או שלושה לפני מועד התוכנית. על כן, כדאי כבר לאתר בתקופת החגים את המודעות לאודישנים השונים, ולהתחיל להירשם.

כתיבת תגובה