סלולר פור לס

25 אפר

האמת היא, כי אין זה סוד כי היום כבר לא משלמים מחירים מופקעים לחברות הסלולארי וכבר לא מסכימים לכל תנאי השירות הרשומים בחוזה הסלולארי הארוך, לאור שינויים רבים מרחיקי לכת שנעשו במדיניות הממשלה הקודמת, וחוקים שונים אשר נחקקו כתוצאה מכך לטובת ציבור הצרכנים במדינת ישראל. חשוב לדעת, כי כיום בזכות שירותיה של חברת סלולר פור לס, גם תנאי השירות וגם המחירים אשר תשלמו על השירותים הסלולאריים יתאימו לרמת השימוש שלכם ולא אגורה אחת מעבר לכך. התחרות בין חברות הסלולאר בשילוב עם שיטות העבודה המקצועיות אשר פותחו על ידי חברת סלולר פור לס, יבטיחו לכם כי מהיום התקציב שלכם ינותב בצורה הרבה יותר נכונה, כי לא תשלמו יותר ממה שנדרש עבור השירותים הסלולאריים.

סלולר פור לס – איך זה עובד

על מנת לספק את שירותיה, החברה מונה מומחים בתחום הסלולר שמכירים את השטח לעומק וזה מעניק לחברה את הכלים הדרושים על מנת להבין ולנתח את הצרכים הסלולאריים של החברה או של לקוח פרטי. על מנת להסדיר את תהליך העבודה ולהשיג את האופטימיזציה של המחירים והשירותים הסלולאריים, החברה פועלת על פי שלבי עבודה מובנים ומתחילה כל פרויקט עם גישה שמציבה את צרכיו של הלקוח בקדמת הבמה.

מהם שלבי העבודה של סלולר פור לס

בכל פרויקט חדש, החברה מיישמת את ארבעת השלבים; בשלב הראשון נבנית תוכנית עבודה אשר על פי מומחי החברה תביא להוזלה המיוחלת בשירותי הסלולארי, לאחר מכן נערך עיבוד נתונים שנאספו בעקבות הבדיקות המקיפות שתבצע החברה. לאחר הסקת המסקנות המתבקשות מהבדיקה, סלולר פור לס תנהל בשם הלקוח משא ומתן מול החברה הסלולארית ותספק לכם את ההמלצות ואת כל האפשרויות להוזלה על מנת שתקבלו את ההחלטה לגבי השינוי שברצונכם לעשות.

במה מסייעים סלולר פור לס

החברה מסייעת בהוזלת השירותים הסולאריים ובהשגת תנאי השירות הטובים ביותר תוך כדי שמירה על אטרקטיביות של המחיר. בנוסף, החברה מייעצת בנושא כנסות היציאה מחוזה שירות וגם בנושאים הקשורים לרפורמה ולתקנות החדשות בתחום הצרכנות  הסלולארית.

כתיבת תגובה