אורי עצמון

15 ספט

אורי עצמון מעורב ביזמות נדל"ן בחו"ל

אם אתם מתעניינים בתחום של השקעות בנדל"ן מחוץ לגבולות של מדינת ישראל, נראה כי כיום מדובר בעצם על פוטנציאל טוב מאד לתשואה גבוהה ביחס לאפיקי השקעה אחרים. על מנת לבצע השקעה חכמה בנדל"ן בחו"ל אתם זקוקים להכוונה וייעוץ ברמה הגבוהה ביותר שיש. בהקשר לזה יש לציין, כי מנכ"ל חברת אקסיום, מר אורי עצמון פועל רבות בנתיבי ההשקעות האפשריים לפיתוח נדל"ן בחו"ל. עצמון, כך מסתבר, לא מסתפק אך ורק ברכישה של נדל"ן חדש או משומש והשבחתו, במקום זאת בוחר עצמון להשקיע גם בייזום של פרויקטים חדשים לחלוטין בתחום הנדל"ן, במדינות השונות ברחבי העולם. היתרון של השקעה בפרויקטים יזומים, הוא בכך שלחברת אקסיום יש זכות ראשונים ברכישת הנכסים החדשים והדבר גם מקל עליה את העבודה הביורוקרטית, בסיומו של תהליך.

אורי עצמון

אורי עצמון

איך בכלל יוזמים פרויקט בחו"ל?

אולם, איך בכלל מצליח הצוות בניהולו של אורי עצמון, ליזום פרויקטים בתחום הנדל"ן בחו"ל? הדבר נראה לא פעם מדהים, בעיקר לאור העובדה שיזמות פרויקטים בתחום הנדל"ן בישראל יכולים להיות מורכבים יותר. אולם כאן מפתיע אורי עצמון, ומסביר כי במדינות רבות בחו"ל קל הרבה יותר לעודד יזמות בתחום הנדל"ן. ישראל כך מסתבר, היא מדינה שבה לוקח זמן רב עד אשר פרויקט יוצא אל הפועל. לעומת זאת, במדינות מפותחות ומתפתחות כאחד- יש רצון רב מצד המגזר העסקי והציבורי לפתח כמה שיותר מיזמים בתחום הנדל"ן, כדי להוסיף עוד מקומות עבודה, ולהגדיל את ההון הזורם בתוך המדינה.

את הפוטנציאל ואת הרצון הזה מזהה חברת אקסיום, ובעצם מעודדת יזמות של פרויקטים שונים ומתחייבת ליטול על עצמה את ההשקעה ביצירת הפרויקט, ובתמורה לכך לקבל עליו בעלות מלאה.

מבטיחים תשואה גבוהה למשקיעים

לדברי אורי עצמון, כך יכולה להבטיח אקסיום תשואה נהדרת עבור המשקיעים שלה. בכך שהחברה יוזמת מראש פרויקטים באזורי מסחר מרכזיים במיוחד בתוך הערים הגדולות,  ובעבודה שלה מול גורמים במגזר העסקי והציבורי – החברה מבטיחה את התשואה דרך דמי השכירות, והמשקיעים יודעים שהם נמצאים בידיים טובות.

כתיבת תגובה