פאונדרס

26 ספט

פאונדרס בעידן האנרגיה הירוקה

פאונדרס הינה חברת השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, אשר מגיבה לשינויים בכלכלה עולמית ונערכת אליהם בהתאם וביעילות על ידי מחקר מעמיק. כך מצליחה לייצר תשואות טובות לכל הלקוחות המשקיעים שלה במסגרת השקעות הנדל"ן שהיא מקיימת עבור קהל הלקוחות שלה. אחד מן השינויים המרכזיים ביותר אשר פאונדרס איתרה, נמצא תחת תחום האנרגיה הירוקה. יותר ויותר מדינות ברחבי העולם, מעוניינות לקדם פרויקטים, אשר קשורים לתחום האנרגיה הירוקה. מאחורי פרויקטים אלו עומד ההיגיון בכך שחומרי הגלם שאנו משתמשים בהם בכדי להפיק אנרגיה הולכים ואוזלים – ועל כן יש לחסוך בהם בהתאם. פאונדרס נכנסת כמובן לתמונה, ומבצעת השקעות שונות בתחום זה.

פאונדרס

האם יש השקעות נדל"ן ירוקות ברחבי העולם?

תחום השקעות הנדל"ן באנרגיה ירוקה הוא תחום אשר פאונדרס החלה להיכנס אליו בחודשים האחרונים, מתוך ההנחה שניתן לשלב בין שמירה על איכות הסביבה, לבין רווחיות. אחת הסיבות המרכזיות לכך, נעוצה במה שכבר הזכרנו – מדינות רבות מעוניינות לקדם זאת ובכך לשמור על משאביהן. על כן, מדינות מפתח בעולם מקדמות את הפרויקטים הללו. לא מדובר על מדינות נידחות, אלא על מעצמות כמו ארה"ב, רוסיה, סין, גרמניה, קנדה וכן מדינות נוספות קטנות יותר. המדינות מעניקות הקלות שונות לחברות שמעוניינות להשקיע בנדל"ן ירוק. פאונדרס נכנסת לתמונה בכך שהיא מנצלת היטב את ההזדמנויות הללו לטובת הלקוחות שלה – ולכם כמשקיעים יש רק מה להרוויח. פאונדרס מתמקדת כיום בפרויקטים של נדל"ן ירוק – שכן מדובר בעצם על תחום המומחיות שלה. השקעות נדל"ן ירוק נחשבות אף לעתים נוחות יותר, בשל ההקלות הרבות, והעובדה שהממשלות והגופים הציבוריים מעוניינים לקדם את הפרויקטים הללו, ולעתים הם עומדים בראש סדר העדיפויות.

חזון ערכי לצד כדאיות כלכלית

בעצם, בחברת פאונדרס אנו מאמינים שניתן לשלב היטב בין החזון של סביבה בריאה יותר ונקיה יותר – לצד רווחים כספיים נאים. אתם מוזמנים להצטרף למהפכה הירוקה, להשקיע כספים בפרויקטים של אנרגיה ירוקה ונדל"ן ירוק דרך פאונדרס, וליהנות כמובן מרווחים גבוהים בחזרה.

כתיבת תגובה