נומרולוגיה

30 ספט

תורת המספרים

נומרולוגיה היא תורת המספרים והאותיות, שבבסיסה ההבנה שלכל מספר בעולם יש תדר אנרגטי. כלומר, לכל מספר יש משמעות שהיא רלוונטית לכל אדם באשר הוא שניתן לפענח באמצעות ניתוח מעמיק. אם למשל מסתכלים על תאריך הלידה שהוא הבסיס, הוא מורכב מספרות המציינות יום, חודש ושנת לידה. תאריך הלידה שלכם מדבר עליכם – אבל לא רק, באמצעותו תוכלו לדעת גם מי יהיה בן הזוג שתבחרו לחיים, במה יעסוק וכו'. תאריכי לידה בצירוף שמות פרטיים שלכם ושל הוריכם, יספקו לכם נקודת התבוננות רחבה יותר ויספרו לכם מה צופן לכם העתיד, מהו הייעוד שלכם על פני האדמה, ובכלל כל החוויות והסיטואציות שיבואו לידי ביטוי בגורלכם.


נומרולוגיה קבלית

רבים המעוניינים לבדוק את תאריך הלידה שלהם אצל נומרולוג, מתלבטים האם לבחור באיש מקצוע המתעסק בנומרולוגיה הבסיסית, או אולי לבחור באחד שמתעסק בנומרולוגיה הקבלית. ומהו בעצם ההבדל? נומרולוגיה קבלית, מבוססת על האמונה הקבלית שכל אדם הגיע לעולם על מנת לעבור שיעורים ותיקונים בנשמתו, וניתן למצוא אותה עוד בספר היצירה – אותו כתב אברהם אבינו. לפיכך, נומרולוגיה קבלית מתמקדת במידות שעליהן האדם צריך לעבוד, לדוגמא: מידת הכעס, הענווה, הרגישות. באמצעות תאריך הלידה, ניתן להתמקד בתכונות שמפריעות לאדם להגשים את עצמו, ולבחון את מסלול חייו. אם נומרולוגיה בסיסית מבוססת על תאריך לועזי בלבד, הנומרולוגיה הקבלית שואבת בנוסף אלמנטים מהיהדות, ובודקת גם תאריך עברי.


מהי מפה נומרולוגית?

מפה נומרולוגית, הנערכת על ידי נומרולוג מומחה, מכילה בתוכה נוסחאות וחישובים מספריים המייצגים את מבקש המפה וגם את כל הרדיוס המשפחתי שלו – ילדים, הורים, בן זוג לחיים. כך ניתן לזהות למשל מטענים וקונפליקטים זוגיים, צמתים מקצועיים ולכוון אנשים לעשיית הבחירות הנכונות. אם למשל במפה הנומרולוגית מופיע שלאדם צריכים להיות בחייו שלושה ילדים, ובעת הנוכחית יש לו רק שניים, אז סימן שעל פי הגורל אפשר ואף מומלץ להביא לעולם ילד נוסף. בעזרת המפה הנומרולוגית מדויקת, ניתן לחזות גם עיתויי ילודה מוצלחים, מה שמאפשר לאם העתידית ובן זוגה לדעת מתי כדאי להם לנסות להיכנס להיריון. אותו הדבר גם לגבי עיתויי ניתוחים חשובים.

Untitled

כתיבת תגובה