הלוואת אקספרס

17 נוב

מה הם הסכומים שבהם אפשר ליטול הלוואת אקספרס?

בבואכם ליטול הלוואת אקספרס, אתם תרצו לקבל סכום כספי מסוים תוך זמן קצר מאד. על פי רוב, הלוואת אקספרס יכולות להיות מאושרות עד 48 שעות לאחר מועד הבקשה שלכם, וברוב המכריע של המקרים, סכום הכסף אם יועבר לחשבון הבנק שלכם באופן מידי. יחד עם זאת, חשוב מאד להבין מה הם הסכומים אשר בהם אפשר בכלל ליטול הלוואת אקספרס, ולאילו מקרים ההלוואה יכולה לסייע לכם.  בחלק מן המקרים אתם תבינו כי כדאי דווקא ללכת למסלול של הלוואה רגילה, אם הסכום הוא גבוה באופן משמעותי.

מה היא המסגרת המקסימלית?

על פי רוב, כאשר מדובר על הלוואת אקספרס, הרי שמן הסתם הסכומים הם מוגבלים יותר מאשר בזה של הלוואה רגילה כזו או אחרת סטנדרטית. הסיבה לכך היא כי אותו גורם אשר מעניק לכם הלוואת אקספרס לא מבצע כאמור בדיקות מקיפות אודות מצבכם הכלכלי, אלא פשוט מעביר לכם את הכסף. על כן מבחינת הגורם המלווה, הוא נוטל סיכון מסוים, מה גם שעל פי רוב עבור הלוואת אקספרס לא דורשים ערבים או בטחונות, ומכאן שמדובר על סכומים אשר הם מוגבלים יחסית. יחד עם זאת, עדיין הסכומים הללו הם גבוהים עבור הלקוח הפרטי. אם אתם תיקחו הלוואת אקספרס דרך הבנק, אזי הסכומים המקסימליים הם על פי רוב עד ל – 100 אלף ש"ח, ואם מדובר על גורמים חוץ בנקאיים, אזי מדובר על סכומים של עד 50 אלף ש"ח, אם כי לעתים יש גורמים שיוכלו להציע סכומים מקסימליים מעט יותר גבוהים, בכפוף לתנאים מסוימים.

הלוואת אקספרס

הלוואת אקספרס

אז מה המסקנה?

אם תאם רוצים ליטול הלוואת אקספרס בסכומים גבוהים יותר מאלו שצוינו, יש לכם שתי אפשרויות. או שתוותרו על הלוואת אקספרס ותיטלו הלוואה רגילה, או שתחלקו את ההלוואה הגדולה לכמה הלוואות אקספרס קטנות דרך מספר גורמים, וכך תוכלו לקבל את סכום הכסף במהירות. עם זאת, כדאי להשוות בין שיעורי הריבית שמוצעים לכם, ולראות שבסופו של דבר – תוכלו להחזיר את הלוואה בקלות לכל הגורמים.

כתיבת תגובה