Call Center – נוחות ללקוחות ולעסק

11 דצמ

Call Center או בעברית – מוקד טלפוני, הוא דרך נוחה ביותר לעסקים אשר מעוניינים להעניק שירות לקוחות. אין כל צל של ספק במקרה זה, כי לכל עסק טוב הלקוח הוא קודם כל חשוב לפני הכל, ובצדק רב יש לומר, ולכן ייעול העבודה אל מול הלקוח הוא חשוב מאין כמוהו לכל הדעות מטבע הדברים. יש לציין בנקודה זו את העובדה, כי באמצעות Call Center העבודה מתייעלת והשיחות מופנות אל נציגים שונים אשר בסופו של דבר נותנים מענה ללקוחות מרובים באותה נקודת זמן.

כאשר יש אין סוף שיחות אשר מטרתם שירות לקוחות, יש צורך בהקמת מוקד טלפוני על מנת לקבל את כל השיחות בצורה מסודרת, ובכדי לאפשר נוחות גם ללקוחות אשר מעוניינים בקבלת תמיכה.

מה חשוב לדעת כאשר מעוניינים בCall Center?

חשוב לזכור ולשים לב למספר דברים בהקשר למוקד הטלפוני. הצבת מספר אנשים בחדר עם טלפונים אינו הופך את המקום ל – Call Center. אין זה חדש כי שירות איכותי ואמין הוא חשוב ללקוח, וכמו כן שירות אשר מעניק ללקוח את מה שהוא מחפש. הדבר הראשון החשוב הוא ייעוד. לכל מוקד טלפוני ישנו ייעוד מסוים או מספר ייעודים שמגדירים להם מראש. דבר נוסף אשר חשוב מאוד במוקד טלפוני הוא כוח אדם מרובה למדי. אומנם הדבר כרוך בעבודה לא מעטה וגם בהוצאות גבוהות, אבל יש לזכור שהדבר חשוב, מאחר שכוח האדם הוא בני אדם שמטרתם להעניק שירות אדיב וטוב. עבודה ממושכת של שעות רבות עשויה לגרום לנציגיכם לנסות ולקצר שיחות. לכן כמות כוח האדם חשובה מאוד בכדי לדאוג למשמרות נוחות.

 

דברים נוספים שחשובים לCall Center

ישנם חייגנים שונים המאפיינים מוקד טלפוני. החייגן המומלץ ביותר הוא חייגן פריווי (מהמילה Preview). חייגן זה בניגוד לשאר החייגנים האחרים מאפשר לקחת מן הלקוח פרטים חשובים שיכולים לחסוך בזמן רב גם ללקוח וגם לנציג שלכם במענה ללקוח. כך לדוגמה יוכל החייגן לקחת תעודת זהות, מספר טלפון של הלקוח ופרטים נוספים שתוכלו להגדיר לו מראש.

כתיבת תגובה