בריכות intex

22 פבר

בריכות intex  לכל בית

רבים המתגוררים בבתים צמודי קרקע מעוניינים להוסיף בריכת שחייה לילדים בחצר. בעבר היתה כרוכה התקנת בריכת שחייה בחצר בהוצאות גדולות מאד ורבים ויתרו על התענוג בשל המחיר הגבוה. אבל כיום, ישנן אפשרויות הרבה יותר זולות להתקנת בריכת שחייה בחצר והטובה מכולן היא בריכת שחייה  intex.

מהן בריכות intex ומה יתרונן?

בריכות intex הן בריכות שחייה המיובאות מחו"ל והן נחשבות כיום למובילות בתחומן. בריכות אלה הן בריכות עומדות שאינן מצריכות עבודות תשתית וחפירה בעת התקנתן. הבריכות מגיעות בשלל גדלים וצורות כגון:

  • בריכות אולטרא מלבניות ועגולות
  • בריכות צינורות מלבניות
  • בריכות צינורות עגולות
  • בריכות משחקים לילדים
  • ועוד

את הבריכות ניתן להציב בחצר הבית ללא כל עבודות פיתוח, או על גג המבנה (לאחר שמוודאים כי הוא חזק מספיק לשאת את משקל המים שבבריכה). בריכות intex עשויות מחומרים ובטכנולוגיות מתקדמות באחריות לשנים רבות. הבריכות המלבניות מגיעות לאורך של 5.5 מטר ובעומק של 1.3 מטר וניתן לקבל אותן גם במידות קטנות יותר. הבריכות העגולות מגיעות בקוטר של עד 3.7 מטר ובעומק של 1 מטר והן מיועדות בעיקר למשחקי ילדים.

בריכות intex  מגיעות עם משאבות ניקוי משוכללות העובדות עם סגסוגת זכוכית גרוסה המעניקה סינון וניקוי המים ברמה הרבה יותר גבוהה ממשאבות המים העובדות על בסיס חול, וניתן להשתמש בהן עד 9 שנים מבלי להחליף את החומר.

היתרון הגדול של בריכות intex  הוא יכולת ההתקנה הקלה שלהן, הן מתאימות לכל חצר וניתן להתקינן על גגות בתים. ניתן לקפל ולאחסן אותן לעונת החורף בקלות רבה והתחזוקה שלהן קלה במיוחד. הבריכות מגיעות במבחר גדלים ועומקים וניתן לראות את הבריכות גם באתרי האינטרנט השונים וגם באולמות התצוגה של היבואן. ואחרון חביב, בריכות intex נמכרות במחירים שווים לכל נפש.

 2

כתיבת תגובה