תקשור רוחני

24 פבר

תקשור ועולמות עליונים

היכולת לתקשר איננה נחלת הכלל כיום. יש האומרים כי בעבר היתה יכולת זו הרבה יותר נפוצה, אך כיום, בעידן שבו אנו חיים, יכולת זו הצטמצמה למעטים מבני במין האנושי, אך למרות זאת רבים מאמינים ביכולות תקשור רוחני של אנשים מסויימים ומבקשים מהם עזרה בעיקר כאשר הם נמצאים בנקודות הכרעה חשובות בחיים, כמו: בחירת בן/בת זוג, בחירת מסלול לקריירה, בחירת דרך לריפוי מחלות וכדומה. תקשור רוחני היא סגולה מיוחדת שקיימת בבודדים על מנת להוריד תשובות מעולמות עליונים עבור כל אותם אנשים המבקשים עזרה ושואלים שאלות.


הדרכים לבצע תקשור

כל  מתקשר ודרכו הוא. אין דרך אחת שניתן ללמוד אותה שהיא הדרך הנכונה. תקשור רוחני נעשה בדרך כלל על ידי מציאת תדר נכון לאקט התקשור והדבר אפשרי כאשר המתקשר מצוי במצב פנימי טהור ופנוי ליצירת הקשר. תקשור רוחני מתבצע על ידי תפילות ולחשים, על ידי מדיטציה וכיוצא באלה. בדרכים אלה מצליח המתקשר להגיע לעולמות העליונים ולהוריד משם את התשובות כפי שהן לכל אותן השאלות.

why-travel-spiritual-travel


תקשור הוא לא ניבוי

רבים מבקשים לדעת מה יהיה בעתיד שלהם, אך תקשור רוחני אינו כלי לניבוי העתיד. תקשור רוחני אינו מנבא את העתיד, אלא שעל המתקשר לכוון את האדם להתמודד עם השאלות שלו בעצמו.  תקשור רוחני אינו רואה את הנולד במובן הפשוט של המילה, אלא מצביע לאדם על כלים ואמצעים כדי שיוכל להתמודד עם השאלות שלו בכוחות שלו עצמו.

תקשור נעשה לפי אמונות שונות בדרכים שונות. ביהדות מקובל לראות את תורת הקבלה כמאפשרת תקשור עם עולמות גבוהים, ובחברות אחרות נעזרים באסטרולוגיה וכדומה. תקשור היא דרך נוספת לעזור לבני אדם והיא אינה מחליפה דרכים אחרות, אבל הפנייה לדרך זו מעידה על האדם כי הוא מאמין בכך ולכן העזרה בו תבוא.

כתיבת תגובה