מקלחונים פינתיים

14 יול

מקלחונים פינתיים הם מקלחונים המשתלבים בפינה של 90 מעלות של החדר. המקלחונים מגיעים בגדלים שונים וניתן לבצע התאמה בין חלל החדר לבין המקלחון המתאים. כאשר ניתן לשים בחדר מקלחונים גדולים יחסית, אפשר לבחור גם בדלתות אשר נפתחות לכיוון חלל החדר.

חלל רחצה גדול

כאשר חלל הרחצה גדול ניתן להרכיב בו כמעט כל מקלחון, עובדה שלא בהכרח מקלה על הבחירה. מקלחונים פינתיים מגיעים בגדלים רבים וחלקם יכולים להתאים אפילו לזוג מתרחצים. כמובן, מקלחונים גדולים יתאימו לחלל גדול. אך לא רק על זה מסתכלים בחלל גדול, אלא גם על אופן פתיחת הדלתות, בחלל רחצה גדול ניתן לבחור שהדלתות יפתחו כלפי החלל ולאו דווקא לצדדים.

חלל רחצה קטן

לעיתים נראה כי חלל רחצה קטן הוא מאתגר מבחינה עיצובית, אך כשמסתכלים על מקלחונים רואים הרבה מקלחונים פינתיים מעוצבים שמתאימים לחללים קטנים. מקלחונים פינתיים יכולים להיות עם דלתות עגולות שיפתחו לצדדים וכך לנצל את מלוא גודל החדר באופן שגם המקלחון משתלב נהדר.

עיצובים

מקלחונים פינתיים אינם נבחרים רק על פי הגודל שלהם או גודל החלל בו הם נמצאים כי אם גם בפרטי העיצוב. העיצוב יכול לבוא לידי ביטוי במבנה המקלחון, בנראות הזכוכיות או הפרזול. מבנה המקלחון יכול להיות עגול או מרובע ובשני העיצובים הדלתות יכולות להיפתח לצדדים על גבי מסילה או כלפי חלל החדר כשהדלתות מוחזקות בצירים. הזכוכיות של המקלחון ודלתות המקלחון יכולות להיות שקופות לחלוטין, יכולות להיות מזכוכית חלבית שעושה הפרדה ברורה בין חלל המקלחת לחלל החדר או להיות מעוטרות באופן סימטרי או אמורפי. כמו כן, כשמדובר על עיצוב מקלחונים, פרטי הפרזול הקטנים שבידיות ובצירים, הם משמעותיים מאד לנראות חלל הרחצה כולו.

כתיבת תגובה