מקלחונים שמעוצבים במיוחד עבורכם

26 יול

מקלחונים הם פריט בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית בכלל וחדר הרחצה בפרט. ישנם סוגים רבים של מקלחונים כשההבדל העיקרי בניהם הוא הצורה הכללית, הגודל והעיצוב. ישנם עיצובים רבים של מקלחונים וניתן למצוא בחנויות מקלחונים תוצרת הארץ או מיובאים כששני הסוגים מעולים וכל שעל המשפצים או הבונים לעשות הוא לבחור את המקלחון האהוב עליהם שיתאים למראה הכללי של החדר.

המראה הכללי של החדר

כמו הבית, גם לחללי הרחצה יש את העיצוב המיוחד שלהם. ישנם בעלי בתים שרוצים להנות ממראה כפרי ולעיתים בכלל יעדיפו אמבטיון ולא מקלחת ואם יבחרו לשים מקלחת בחדר הרחצה יחפשו מקלחון קטן עם זכוכית שקופה, חלבית או עיטורים מסולסלים. לעומת המראה הכפרי יש שמעדיפים להעניק לבית מראה נקי, היי טקי או יוקרתי ולכן ישימו בחלל רחצה מקלחון מתאים. מקלחון יוקרתי יכול להיות מקלחון חזיתי או מקלחון שהזכוכית שלו מעוטרת בקוים ישרים וסימטריים.

צורת המקלחון

ישנם מקלחונים פינתיים או מקלחונים חזיתיים, עגולים או מרובעים. צורת המקלחון נקבעת קודם כל על פי גודל חלל החדר, אם החלל מרווח, אפשר להנות מכל אחד מסוגי המקלחונים לרבות מקלחון חזיתי. אם חלל החדר בינוני או קטן, מקלחון פינתי בטוח יתאים לו וצריך לבחור את הגודל שלו, את הצורה (עגול או מרובע) שלו ואת מפתח הדלתות ולקבוע האם יפתחו לצדדים או כלפי חוץ.

בחירה מתוך המבחר

כשבונים או משפצים בית מקבלים המון החלטות, קטנות וגדולות וכשמדובר במקלחונים מגלים כי ישנו מבחר רחב מאד שניתן לבחור מתוכו והמבחר לאו דווקא מקל על הבחירה ויכול להיות אפילו מבלבל. כדי לא להגיע לחנות ולהתבלבל או להתפשר, ניתן קודם כל לראות את מגוון המקלחונים השונים באינטרנט ולהחליט על סגנון מועדף לפני שרואים אותו בחנות.

כתיבת תגובה