גני אירועים

3 אוג

על השירות של גני אירועים

אחת הסיבות המרכזיות שבגינה אנשים רבים בוחרים לחגוג את האירוע שלהם במסגרות של גני אירועים היא פשוטה מאד, ונראית על פניה כמעט מובנת מאליה, על אף שהיא מורכבת הרבה יותר. לסיבה הזו קוראים שירות. כל מי שחוגג אירוע, ובוודאי כל מי שמגיע לאירוע כדי לחגוג – מצפה לקבל שירות הולם. השירות, בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מתבטא רק במלצרים שמגישים את האוכל. שירות של גני אירועים הוא הרבה מעבר לכך, ואנו נבין כעת, כיצד הוא משפיע על האירוע שלכם.

השירות בכל מקום

שירות איכותי של גני אירועים מתחיל כבר בפגישות הראשונות שלכם עם צוות המקום.כדאי לשים לב עד כמה הצוות קשוב לצרכים שלכם, עד כמה הם יכולים לספק פתרון לבעיות שונות שאתם מעלים, ועד כמה הם מסוגלים להתאים את המקום לצרכים שלכם. חשוב מאד שתקבלו תשובות ברורות שיבהירו לכם מה מצב העניינים.

השירות ממשיך כמובן בתכנון של פרטים מעמיקים יותר. יש לראות שבשלב הטעימות של התפריט אתם מקבלים שירות הולם, והסבר מקיף על כל מנה ומנה. אם מדובר על מקוםשמספק גם דיג'יי, הזמנות וכיו"ב – יש לראות שכל אנשי הצוות עובדים אתכם במשותף למען הצלחת האירוע. כמובן שבאירוע עצמו, השירות של גני אירועים נמדד במבחן התוצאה – האם כל אחד מהאורחים שלכם מקבל שירות מקיף מצוות המלצרים, במידה ויש תקלה או בעיה – האם הצוות עושה הכל כדי לפתור את המצב, וכיו"ב.

אפשר גם לחפש ביקורות

כשאתם ניגשים לבחור גני אירועים ומתייחסים לרמת השירות במקום, כדאי מאד לבצע סקר קצר לפני שבוחרים במקום מסוים אפשר למצוא ברשת שפע של ביקורות על רמתהשירות שניתנת בגני האירועים -גם מצד מפיקי האירוע וגם מצד האורחים עצמם

כתיבת תגובה