שלטי פח

13 אוג

שלבי הכנת שלטי פח

שלטי פח משמשים במקומות רבים יותר מכפי שנהוג לחשוב. השלטים נחשבים לחזקים, זולים באופן יחסי, אינם נפגעים ממזגי אויר שונים והם יכולים להגיע במגוון מידות. כל שלט מתוכנן עבור המקום לו הוא מיועד ועל מנת להפיק אותו יש צורך לקחת את מידות המקום המיועד לשלט, לתכנן ולהתאים את הגרפיקה למידות, להדפיס את המדבקה שתהיה על הפח, להדביק ובסופו של דבר להניח את השלט במקום המיועד.

שלטי פח

שלטי פח

תכנון נכון של שלטי פח

שלטי פח אינם מגיעים בסטנדרט קבוע אלא מתאימים למקום אליו הם מיועדים. לאחר שנקבע המקום המיועד להנחת השלט, יש לקחת את המידות המדוייקות שלו ולתכנן כיצד לבצע אותו. ישנם שלטים אשר יהיו מונחים בתוך מבנה מוכן מראש, ישנם שלטים שיש להכין להם מסגרת ולכל אפשרות כזו יש תהליך תכנון שונה. על מבצעי השלטים לקחת בחשבון את דרישות הלקוח והמקום בו יונח השלט.

הפקת השלט

להכין שלטי פח זו עבודה מדוייקת שכל פרט בה חשוב. לאחר לקיחת המידות של השלט והתכנון היכן יונח, יש להתחיל להפיק את השלט ולהכין את המסגרת אם יש צורך בה. תחילה יש להתאים את הגרפיקה למידות השלט עצמו ולאחר קבלת אישור הלקוח עוברים להדפסה. ההדפסה מתבצעת על גבי מדבקה אותה יש להניח במדויק על השלט תוך הימנעות מבועות אויר שעלולות להיווצר.

תליית שלטי פח בשטח

כששלט הפח נמצא בשטח הוא חייב להיות יציב כך שלא יסכן אף אחד. הנחת שלטי פח שאינה מחוזקת דייה עלולה לא רק להרוס את השלט אלא אפילו לפגוע בעוברים ושבים. שלט הפח יכול אמנם להיות קל משקל, אך הכל ביחס לגודל ושלט שאינו מחוזק דיו עלול להיות מפגע אמיתי.

 

כתיבת תגובה