קורס gmat לכל אחד

26 אוג

קורס gmat הוא קורס אשר מיועד לכל מי שמתכנן לעבור בקרוב מבחן gmat ומעוניין לעבור אותו בהצלחה רבה. מבחן gmat הוא מבחן מקדים לכל מי שרוצה ללמוד תואר שני במנהל עסקים בארץ או בעולם ויש מקצועות נוספים בהם ידרשו תוצאות שלו. המבחן אינו דומה למבחן הפסיכומטרי שבארץ והוא כמובן נערכך בשפה האנגלית. כדי להתמודד טוב יותר עם המבחן מומלץ לעבור קורס gmat ולקבל את הידע הכללי הנדרש למבחן, לעבור תרגול מעשי ולקבל הנחייה אישית שתעזור לך לעבור אותו טוב יותר.

ידע כללי אודות המבחן

קורס gmat מורכב מחלקים תיאורטיית וחלקים של תרגול כללי ופרטני. קודם כל יש לעשות הכרות עם המבחן ולהבין מה המצפה לך במהלכו ולכן קורס gmat עובר על החלקים השונים של המבחן ומלמד את כל הדרכים והשיטות שיעזרו לך לעבור אותו בקלות רבה יותר.

תרגול

התרגילים המוגשים לתלמידי קורס gmat הם תרגילים המבוססים על המבחנים של השנים האחרונות. הקורס מעודכן בכל המבחנים האחרונים שנעשו ומציע לתלמידים שפע של חוברות תרגול כדי שהמבחן ייראה כמו תרגיל נוסף ולא מלחיץ כמו מבחן שיש לו חשיבות רבה בחייך. תרגול אינטנסיבי יאפשר לך להגיע מוכן יותר למבחן, אך גם להבין היכן נמצא הקושי האישי שלך והיכן עלייך להמשיך לתרגל.

הנחייה אישית

כל אחד מרגיש קושי בחיים וכל אחד מרגיש זאת בתחום שונה. קורס gmat כולל הנחייה אישית בה כל תלמיד מקבל דגש על החולשות שלו. מעבר על הקושי זהה למעבר על החלקים הקשים של הבחינה. בקורס רואים כל תלמיד מול העיניים ולא רק את ההנחייה הכללית, לכן מתחילים קודם כל בהעברת הידע, אחר כך מתרגלים וכשתלמיד נתקל בקושי יתנו לו את העזרה המתאימה במיוחד עבורו.

 

כתיבת תגובה