בחירת בית ספר לקולנוע

20 ספט

בית ספר לקולנוע מזמין אליו אנשים מגילאים שונים ללמוד ולהתמקצע באחד מתחומי האמנות המרתקים ביותר, הקולנוע. במסגרת הלימודים של בית ספר לקולנוע לומדים כיצד לכתוב תסריט, לצלם סרטים ולערוך. בית הספר מעניק לתלמידים את הכלים הנדרשים כדי לתת דרור ליצירות שלהם. עבור חלק מהלומדים בבית הספר יהיו הלימודים מקצוע לכל החיים ועבור חלקם תהיה זו חוויה של חופש ויצירתיות וביטוי עצמי.

בחירת בית הספר

ישנם מספר בתי ספר בהם ניתן ללמוד קולנוע והם פזורים ברחבי הארץ. בית ספר לקולנוע טוב יהיה בית ספר לקולנוע שמתאים למי שלומד בו. שיקול של סטודנטים רבים הוא שיקול מיקום בית הספר, במיוחד אם הם רוצים להמשיך ולגור בבית ההורים בזמן הלימודים וכך לחסוך את עלויות המחייה. עבור מי שהשיקול של המיקום אינו משמעותי וחשוב לו ללמוד בבית הספר שיעניק לו את הכלים הטובים ביותר מומלץ להגיע לבית הספר, להתרשם מהציוד במקום ומהמורים המלמדים.

ציוד

על מנת לעשות קולנוע יש צורך בציוד. הציוד הבסיסי ביותר הוא ציוד צילום ועריכה. בעת סיור בבית הספר ניתן לבקש לראות או לדעת באיזה ציוד עושים שימוש בבית הספר ומה לומדים בעת הצילום והעריכה. ברור כי כל בתי הספר נותנים כלים מקצועיים, אך הטכנולוגיה משתכללת כל הזמן וחשוב כי בית ספר לקולנוע יציע לתלמידיו ללמוד על הציוד הרלוונטי ביותר.

צוות הלימוד

כדי ללמוד בכלל וללמוד קולנוע בפרט יש צורך במורים טובים. מורה טוב הוא מורה מנוסה, מורה קשוב ומורה שמעידים עליו כי הוא יודע להעביר את המידע. לאחר שיחת הטלפון עם בית הספר או בעת הגעה למקום ניתן לשוחח עם סטודנטים אחרים ולשמוע מהם חוות דעת על צוות הלימוד במקום.

כתיבת תגובה