מבחן טופל

3 יונ

מה קורה במהלך מבחן טופל?

עברתם בהצלחה את תהליך ההכנה וכבר יש לכם תאריך למבחן טופל? כדאי שתדעו כיצד להתכונן אליו. הצטיידו קודם כל בתעודה מזהה איתה נרשמתם ואל תשכחו לקחת גם דרכון, תעודת זהות ורישיון נהיגה לצורך גיבוי. הגיעו עם מספר האישור איתו נרשמתם וודאו שעל התעודה המזהה יש תמונה ברורה וחתימה שלכם. מי שמגיע ללא תעודה לא מורשה לבצע את הבחינה ועלול לסבול מעוגמת נפש. בנוסף, תעודה מזהה לא בתוקף, כרטיס סטודנט בינלאומי, כרטיס אשראי, כרטיס עובד ואפילו רישיון נהיגה בינלאומי לא יתקבלו ביום המבחן.

מבחן טופל 555

שנית, זכרו כי חוקי מבחן טופל אוסרים על הכנסת כל סוג של חפץ. שימו דגש על טלפונים, תיקים וכדומה וחכו לנייר הטיוטה שיחולק לכם בתוך הכיתה. אחרי המבחן אתם תתבקשו להחזיר את נייר הטיוטה לבוחן ולכן הימנעו מקשקושים מיותרים. עם זאת, אפשר לענוד שעון יד שלא מצפצף ולהיעזר בו כדי לעקוב אחר לוח הזמנים.

כמה זמן אורך מבחן טופל?

מבחן טופל אורך 4 שעות וחצי. במהלך המבחן אסור להכניס אוכל ושתייה לחדר וכדאי להתפנות לפני שהוא מתחיל. המלצה נוספת היא לאכול חטיף קל במהלך ההפסקה שלאחר החלק השני. הפסקה זו היא הזדמנות לחדש את מאגר האנרגיות ולרענן את המחשבה. אסור להשתמש במכשיר הסלולרי במהלך ההפסקה, אולם ניתן לצאת לשירותים בזמן המבחן אך מבלי לקבל תוספת והארכה.

מבחינת שמירה על סודיות, נציגי מבחן טופל מייחסים חשיבות רבה לנושא הזה. חברים וקרובי משפחה לא יכולים להיכנס למרכז הבחינות, כל נבחן מתבקש לחתום על טופס סודיות והמקומות נבחרים על ידי הבוחנים. אותם בוחנים גם יכולים לבקש מהנבחן לעזוב בכל מקרה של הפרעה או מעבר על החוקים.

כתיבת תגובה