שירות מענה טלפוני – לשיפור השירות

14 אוג

כיום, עסקים וחברות נמדדים הרבה יותר לפי רמת השירות שהם נותנים מאשר שאר הפרמטרים כיום. המחיר ואיכות המוצר שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו הולכים ומאבדים מחשיבותם לעומת הפרמטר של איכות השירות שאנחנו מספקים, בעיניי הלקוחות. יש כיום רבים שאיכות שירות ברמה גבוהה היא תנאי לצורך הפיכתם ללקוחות. יש גם לקוחות רבים שעוזבים חברות בהן הם לקוחות ותיקים, לטובת חברה חדשה, רק בגלל השירות. שירות הלקוחות מייצר תדמית לחברה בעיניי הלקוחות, וניתן לראות שחברות בעלות שירות מענה טלפוני ברמה גבוהה מצליחות יותר. יש תחרות גדולה בין חברות הנמצאות באותו שוק, כאשר שירות מענה טלפוני הוא חלק גדול בתחרות בין החברות.

המודעות הצרכנית

עידן שירות הלקוחות החדש מחייב את החברות והעסקים להתאים את עצמם לסטנדרט מסוים ולהתעלות על חברות אחרות, אם ברצונן להצליח. שלא כמו בעבר, המודעות בקרב הלקוחות הישראלים גבוהה במיוחד כיום. הם מכירים את כל החברות בשוק התחרותי של היום, ויודעים בדיוק מה החסרונות ומה היתרונות של כל חברה. ניתן לראות בבירור, שלקוחות בוחרים את החברה אליה הם פונים ומצטרפים, בעיקר לפי הפרמטר של שירות מענה טלפוני איכותי ומקצועי. לאנשים אין הרבה זמן וסבלנות היום, והם דורשים הרבה יותר מהחברות השונות. מכיוון שהלקוח תמיד צודק, אין לחברות ברירה והן חייבות לשפר את רמת השירות. אחרת, חברות עם שירות מענה טלפוני ברמה נמוכה ימשכו פחות לקוחות, ויאבדו רבים מהלקוחות הקיימים.

מהו שירות מענה טלפוני ברמה גבוהה?

שירות טלפוני ברמה גבוהה הוא שירות שהרוב הגדול של הלקוחות יהיו מרוצים ממנו. אפילו אם המוצר בעייתי, אם הבעיות נפתרות תוך שירות טלפוני טוב, הלקוחות נוטים להתרצות. מאפייני השירות:

  • מענה מהיר
  • יעילות
  • אדיבות
  • סבלנות
  • הקשבה ללקוח

5

כתיבת תגובה