השיקולים בבחירת יועץ משכנתאות פרטי

26 ספט

מספר המשפחות שרוכשות את ביתן באמצעות הלוואת משכנתא הוא גבוה מאד. למעשה, כמעט כל המשפחות מבצעות את הרכישה בעזרת הלוואה והלוואות המשכנתא מגלגלות מחזורים גדולים מאד בבנקים. כיוון שהמשמעות של המשכנתא גדולה גם עבור מי שלוקח אותה וגם עבור הגורמים המלווים לוקח המשכנתא צריך לעשות השוואת הצעות בין הבנקים השונים כאשר יועץ משכנתאות פרטי יכול לבצע את העבודה והשוואות בצורה הטובה ביותר וכל שנותר לו לעשות הוא להחליט איזה יועץ לקחת לתהליך.

הניסיון של יועץ המשכנתאות

הניסיון של יועץ המשכנתאות יכול להשפיע עליכם. הניסיון משפיע על הדרך בה היועץ פועל, על היכולת שלו להתמודד מול הגורמים המלווים השונים, מה שבסופו של דבר קובע אם המשכנתא תתאים למי שלוקח אותה או לא. יועץ משכנתאות פרטי צריך להגיע עם ניסיון ולשרת בצורה הטובה ביותר את הלקוח.

המלצות מהסביבה או דיס המלצות

היום קל מאד לבחון המלצות או דיס המלצות על כל בעל מקצוע וגם על יועץ משכנתאות פרטי. אפשר לחפש מידע על היועץ באינטרנט ואפשר לבקש ממנו לשוחח עם לקוחות ממליצים וזאת כדי ללמוד על התהליך ועל שביעות הרצון בסופו של דבר של מי שלוקח את המשכנתא.

אופי העבודה של היועץ

אחד השיקולים בבחירת יועץ משכנתאות פרטי צריך להיות אופי העבודה שלו. כל יועץ עובד בצורה שונה מהשני ולכן יש לבדוק איך הוא עובד. חשוב שהיועץ יתאים את המשכנתא למי שלוקח אותה ושיצא לבנקים ולגורמים רבים כדי לקבל הצעות ולבצע מכרזים כך שלוקח המשכנתא ישלם עליה כמה שפחות. חשוב לדעת כי תשלום נמוך יכול להתבטא במספר השנים בהן משולמת המשכנתא ומובן שגם בגובה התשלום החודשי.

 

 

כתיבת תגובה