לופט אשקלון

26 ספט

רוצים לציין אירוע חשוב עם החברים הכי טובים? מארגנים ערב גיבוש לעובדים אבל לא רוצים לשלם הרבה על אולם אירועים? השכרת לופט היא הפיתרון הטוב ביותר. לופטים נועדו להכיל בין 50 ל- 60 איש וניתן לקיים בהם כל סוג של אירוע שרוצים והם גם נמצאים לאורך כל רחבי הארץ, כך אפשר למצוא לופט אשקלון, לופט בחיפה, לופט בפרדס חנה וכו' וכו'.

הרכב הלופט

על מנת שהערב בלופט יהיה מיוחד, מרגש, מהנה ובלתי נשכח טרחו והשקיעו במקום באמצעים טכנולוגיים ובאביזרים נלווים בשביל שהתוצאה תהיה יוצאת דופן ממה שאנשים חוו עד כה. לופט אשקלון או בכל מקום אחר מציע לאורחים להנות ממערכת קולנוע ביתית, ערכת קריוקי מושלמת, מערכת ישיבה סלונית גדולה ונוחה, פינת סנוקר, עמדת ג'קוזי, מטבח מאובזר במוצרי חשמל הכי מתקדמים, חדר שינה גדול ותאורה ייחודית שמאפיינת בעיקר לופטים לאירועים.

מיקום

לופטים ממוקמים בדרך כלל בקרבת תחבורה ציבורית ומגרשי חנייה לרווחת האורחים מבלי לפגום ברווחת הדיירים במקום. לופט אשקלון או בכל מקום אחר בארץ יהיה בקומה אחרונה של מבנה מגורים כאשר הוא מבודד לרעש. השכרת הלופט מגובה בחתימה על הסכם של שמירה על הניקיון, שלמות הרהוט והציוד והתחשבות בדיירים בבניין בו הוא מתנהל.

לבחור לופט במקום הנכון

יש אלפי לופטים המוצעים להשכרה בכל רחבי הרשת. את הלופט צריך לבחור בהתאם לסוג האירוע וכמות האנשים המוזמנת. לופט אשקלון או בתל אביב יכול להיות זול מול לופטים אחרים וגם מאד יקר, הכל תלוי ברהוט ובאיבזור שכולל הלופט. כאשר מקיימים אירוע מחליטים על תקציב כספי למטרה וכשבוחרים לופט צריך להיות נאמנים לאותו תקציב ולבחור מקום בהתאם על מנת שהכסף יספיק לכל האירוע.

כתיבת תגובה