רמי לוי תקשורת טלפון

28 ספט

אם אתם רוצים ליצור קשר עם רמי לוי תקשורת אתם יכולים להיות לקוחות החברה או מתעניינים שרוצים להצטרף לשירותיה. חברת התקשורת של רמי לוי מציעה מאז המהפכה התקשורתית בארץ שירותים סלולריים במחירים זולים. כדי לדעת כמה המחירים זולים ולדעת איך אפשר להצטרף אל שירותי החברה אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בטלפון. בשיחה אחת אפשר לקבל כל מידע שיכול לעניין אתכם, לערוך בירורים ולהצטרף בקלות לשירותי החברה.

הנציגים של רמי לוי תקשורת טלפון

התפקיד של הנציגים הוא לעזור למי שמתקשר לשירות בכל צורה שהוא מבקש. מי שמבקש לקבל מידע על החברה ואינו נמנה עם לקוחותיה יכול לקבל מידע על המבצעים שלה, תעריפים וגם האפשרויות השונות שיש לה להציע למצטרפים כמו למשל אפשרות לשוחח מחו"ל עם הארץ, ליהנות מטלפון שמתאים לשומרי מסורת ועוד. הנציגים יכולים לתת כל מידע שמתבקש כאשר אם הם נתקלים במקרים מורכבים הם יפנו לגורם המתאים כדי לתת ללקוח את התשובה הטובה ביותר.

למידע נוסף לחץ כאן – רמי לוי תקשורת טלפון

שאלות של לקוחות קיימים

לקוחות של רמי לוי תקשורת יכולים להעלות שאלות שונות כמו למשל לשאול על התעריפים, להתעניין במצב החשבונית וגם לבקש לעשות שינויים במסלול הקיים מסיבות שונות. הנציגים שנמצאים בצד השני של הטלפון עוברים הכשרה כדי לתת ללקוחות מענה על כל שאלה ולעשות זאת באדיבות רבה.

ביקורת על הנציגים

כדי לשפר את שירות הלקוחות (של הלקוחות הקיימים והמתעניינים), ישנו שירות לקוחות טלפוני של רמי לוי תקשורת. הנציגים שנמצאים בצד השני של הטלפון עוברים הכשרה לתת שירות ובמהלך העבודה עוברים גם ביקורות שונות שכולן מיועדות לשפר את היכולות שלהם ולשפר את מה שהלקוחות מקבלים בסופו של דבר מהשירות בטלפון.

2

כתיבת תגובה