מתי אפשר להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי

21 נוב

אם אתם רוצים להוציא שיחות לחו"ל ואתם עדיין לא נמנים עם לקוחות בזק בינלאומי אתם מוזמנים להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי. הנציגים של המוקד שמחים מאד לתת מענה לכל לקוח ועושים זאת בצורה הטובה לו ביותר. לכן, כל אחד יכול להתקשר אל המוקד מהבוקר עד הערב, לבקש לקבל שירות בשפה שאינה עברית ולשם כך הוא יכול להיות לקוח החברה או מצטרף חדש שמתעניין בשירותיה.

שירות בשעה שנוחה לך

בין אם אתם נמנים עם לקוחות החברה ובין אם לא תמצאו כי מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי שמח מאד לעמוד לשירותכם בשעות גמישות. המטרה של המוקד היא לתת את המענה הטוב ביותר עבור כל אחד ולכן אפשר ליצור איתו קשר מכל מקום ובשעות גמישות. למשל, מי שמוצא כי נכון נוח לו יותר להתקשר אל המוקד בהפסקת העבודה שלו יכול לעשות שיחה מהנייד ולעומתו מי שרוצה לשוחח עם המוקד בנינוחות בבית יוכל לעשות זאת גם בשעות הערב.

לקבל שירות בכל שפה

המטרה של מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי היא לתת לכל אחד שירות בשפה שנוחה לו. המוקד מאויש בנציגי שירות שדוברים שפות שונות ואפשר להגיע אל הנציגים בקלות בהקשת השלוחה המתאימה. השירות יהיה ברמה גבוהה ואין זה משנה באיזו שפה מדברים.

מענה מקצועי לכל מי שמתקשר

כל מי שמתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי מקבל את המענה הטוב ביותר. נציגי המוקד הוכשרו לתת שירות לקוחות המתייחס לכל השאלות שיכולות לעלות בהקשר לשירותי החברה ואין זה משנה באיזו שעה המתקשרים פונים אל המוקד או באיזו שפה ניתן השירות.

6

כתיבת תגובה