התחדשות עירונית

5 דצמ

כיצד המבנה שאתם גרים בו יוכל להשתנות

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר פרויקטים של התחדשות עירונית. הפרויקטים מביאים איתם יתרון של חיזוק מבנים בפני סכנות אך הם גם מאפשרים לבעלי הדירות ליהנות ממרחב מחיה שמתאים לצרכים שלהם.

שינויים שיכולים להתבצע בתוך הדירה שלכם

בפרויקטים של התחדשות עירונית מבצעים שינויים שחלקם משרתים את בעלי הדירות וחלקם משרתים את הדיירים כולם. אתם יכולים לצפות לכך שהדירה שלכם תשתנה במהלך הפרויקט ובעיקר תגדל כאשר השינוי יכול להתבצע בכמה אופנים ובהתאם לאפשרויות הקיימות במקום. השינויים יכולים להתבצע על ידי יצירת מרפסת, הגדלת מרפסת או יצירת חדר נוסף (כאשר ישנם מקרים שבהם יוצרים גם חדר ביטחון, בהתאם ליכולות בשטח).

שינויים שאפשר להחיל על השטח הציבורי של כל הדיירים

אפשר להחיל במסגרת פרויקט של התחדשות עירונית שינויי מבנה שיהיו לטובת כלל הדיירים בבניין. שינויים אלה יכולים להתבטא בצורות שונות ובכל מקרה על כל הדיירים להסכים לשינויים.

  • שינוי הלובי – אפשר לשער שבמסגרת פרויקט של התחדשות עירונית יבצעו שינויים בבניין שלכם ואחד מבין השינויים יהיה שינוי הלובי. הלובי יכול לעבור שיפוץ ולהפוך לחדש יותר או להפוך למתאים לצרכים של הדיירים אם אין צורך להחליף את הריצוף ואת הדלתות.
  • שינוי גודל המעלית – בבניינים רבים המעלית לא מתאימה בגודל לדיירים וישנם בניינים שכלל אין מעלית. לכן, כשמבצעים פרויקט שכזה אפשר להתייחס אל ההזדמנות ליצור מעלית או להחליף את המעלית הקיימת ולהתאים אותה לדרישות שלכם.
  • שינוי חוץ המבנה – כחלק מההתחדשות יתבצעו עבודות חוץ לבניין ואלה יכולות להפוך את חייכם לנעימים יותר. חשוב מאד לבחון את התכניות של החברה ולוודא כי אלו מתאימות לכל הדרישות האישיות שלכם ושל הדיירים.

3

כתיבת תגובה