גיוס אשראי

28 דצמ

אין כמעט עסק אשר לא זקוק לבקשת גיוס אשראי בשלב כל שהוא בחייו. אשראי לעסקים מתבקש בין אם להתמודד עם בעיות תזרים ובין אם כהשקעה בפיתוח העסק שלכם. אולם יש הרבה עסקים מבינכם, אשר באם תפנו לבנקים לא תמיד תמצאו אוזן קשבת ובמקרה הטוב ובמקרה הגרוע תיתקלו בחומה בצורה ומשוריינת מכל הכיוונים. כאן נכנס לתמונה יועץ פרטי עבור גיוס של אשראי. בנקים הינם גופים שמרניים מעצם יסודם. הם יודעים לעבד מידע כלכלי ועסקי בצורה מאוד מסוימת והם מתקשים להתמודד עם גורמים אשר לא מכירים את המערכת הבנקאית מבפנים , את השפה ואת הנורמות אשר מקובלות בה. זו הסיבה לאישורן החלקי או לדחיית רוב בקשות האשראי, אותן ניתן להגיש באופן הנכון ולקבל פתרון שיענה על הצרכים שלכם.

איך מבצעים גיוס אשראי?

היועץ מצליח לבצע גיוס אשראי מכמה טעמים עיקריים – ראשית, הניסיון הרב שצבר בתוך המערכת הבנקאית , כולל בחטיבה העסקית בבנק, ובעבודה מול בנקים כיועץ, הם הקנו לו את הידע אשר נדרש בכתיבת בקשות לצורך גיוס אשראי אשר מתקבלות. הן מוגשות באופן שמותאם ספציפית לחברה ולענף בו היא פועלת מבליטות את הנקודות החזקות ומדגישות את כושר הפירעון. בנוסף, הוא ממקסם את סיכויי ההצלחה באמצעות כך שהוא מקפיד להתאים את הבקשות ואת אופן הצגתן לצורת הפעילות של הבנק. ההיכרות האישית הטובה של היועץ עם גורמי המפתח בבנקים מאפשרת לו לדעת היכן הסיכויים הגבוהים ביותר לקבל גיוס אשראי , בכפוף לשורה של נתונים עסקיים חשובים, כגון: מאזן, מבנה העסק, יכולת החזר, ביטחונות ותחום פעילות.
בקשות גיוס אשראי שהיועץ מגיש מטעם הלקוחות שלו מקבלות יחס שונה בבנקים, כי הוא כותב אותן בדיוק באופן בו הוא היה עושה אותן בה הוא היה בבנק.

גיוס אשראי

Group of a happy Business People standing together and looking at the camera. Isolated on white background. [url=http://www.istockphoto.com/search/lightbox/9786622][img]http://dl.dropbox.com/u/40117171/business.jpg[/img][/url]

כתיבת תגובה