מספר הטלפון של ביטוח לאומי

2 ינו

מספר הטלפון של ביטוח לאומי הוא המקום לפנות אליו בשאלות שונות הנוגעות לזכויות שלכם מול המוסד. כיוון שכל אזרח בארץ זכאי לשירות של המוסד לביטוח הלאומי אפשר להגיד כי כל אחד יכול למצוא את עצמו מתקשר אל שירות זה. דרך מספר הטלפון של ביטוח לאומי תוכלו לקבל מידע על הזכויות שלכם באופן כללי, הסניפים של הביטוח ואיפה אתם יכולים לקבל את השירות לו אתם נזקקים ולעתים לדעת גם באיזה מצב הבקשה או התיק שלכם אם יש לכם בקשה שהתחלתם מול המוסד.

מהן הזכויות שלכם

אם אתם נמצאים בדילמה אם לפנות אל מספר הטלפון של ביטוח לאומי כיוון שאתם לא יודעים אם יש לכם זכויות בתחום מסוים או לא, דעו כי ישנם נציגים שיקבלו כל פניה שלכם ויעזרו במה שאפשר. אם הנציגים ידעו את התשובה לשאלות שלכם, הם יענו לכם, אך אם הם לא ידעו הם פשוט יוכלו להגיד לכם לאן יהיה עליכם לפנות כדי לקבל את התשובות לשאלות השונות שלכם.

לאן יהיה עליכם לפנות

סוג אחד של מידע אותו תוכלו לקבל דרך מספר הטלפון של ביטוח לאומי הוא לאן עליכם לפנות. גם אם אתם יודעים איפה נמצא סניף הביטוח הקרוב לביתכם לא בטוח שזה המקום אליו תצטרכו להגיע. כדי לדעת לאן לפנות אפשר פשוט להתקשר אל הטלפון של המוסד ולקבל את המידע לאן כדאי לכם להגיע.

מה המצב של הבקשה שלכם

במקרה שכבר הגשתם בקשה אל המוסד לביטוח לאומי יכול להיות שתרצו להתקשר למקום כדי לדעת מה המצב של הבקשה שלכם. אם הנציגים שיענו לכם לא ידעו בדיוק מה מצבה הם יוכלו להגיד לכם לאן לפנות בעניין.

2

כתיבת תגובה