רפואה אלטרנטיבית בחיפה

21 מרץ

איך תבחרו את המרפאה שאליה תגיעו?

רפואה אלטרנטיבית בחיפה היא רפואה אלטרנטיבית שלמעשה כוללת שיטות טיפול שונות שהן אינן במסגרת הרפואה הקונבנציונלית (כלומר המערבית). בשנים האחרונות אפשר לראות כי יותר אנשים פונים לרפואה אלטרנטיבית וזאת כי הרפואה הקונבנציונלית לא תמיד נותנת מענה למחלות, לסימפטומים ולבעיות שתוקפות אותנו.

מתי תחפשו אחר רפואה אלטרנטיבית בחיפה?

ישנם מצבים מגוונים מאד שיכולים להוביל אתכם לחפש אחר רפואה אלטרנטיבית בחיפה ואין סיבה אחת יחידה להגיע לטיפול זה.

  • כאשר אין לרפואה המערבית מענה – פעמים רבות לרפואה הקונבנציונלית, המערבית, אין מענה לבעיה שלכם. הרפואה המערבית מטפלת לרוב בסימפטום ולא במקור שמוביל לבעיה עצמה ואז הבעיה נוטה לחזור על עצמה או שבעיות אחרות Qמופיעות במקום הבעיה הראשונה.
  • כתמיכה לטיפול קונבנציונלי – הטיפול הקונבנציונלי יכול להיות יעיל במקרים רבים ועם זאת הוא יכול להיות מחליש או עם תופעות לוואי. אפשר לראות כי אנשים רבים מגיעים לטיפולי רפואה אלטרנטיבית בחיפה מתוך מטרה לתמוך בטיפול המערבי ולקבל תמיכה. למשל, רבים מגיעים במקרים של סרטן לטיפול שיקל שעליהם את תופעות הלוואי של התרופות, אך ישנם גם מקרים קלים יותר שהתמיכה מגבירה את סיכויי הטיפול.
  • אם אתם רוצים להימנע מתרופות – אנשים רבים לא רוצים להכניס לגופם תרופות כימיות ובוודאי אינם רוצים לעשות זאת אם הם יודעים שישנן שיטות טבעיות שיקלו עליהם ויעזרו להם להיות בריאים יותר.

בחירת המרפאה המתאימה לכם ביותר

המרפאה המתאימה לכם ביותר תהיה מרפאה אשר מטפלת בסוג הטיפול שאתם רוצים לעבור (למשל אם אתם רוצים לעשות טיפול ברפלקסולוגיה צריך להיות רפלקסולוג במקום), היא צריכה להיות נעימה וכמובן חשוב מאד שהמטפלים שיהיו בה יהיו מטפלים מקצועיים, מוסמכים ובעלי ניסיון קודם.

9

כתיבת תגובה