שולחן אוכל נפתח

1 מאי

הרבה אנשים טוענים, שבשל העובדה שהם נוטים לארח הרבה פעמים הם מעוניינים שיהיה להם שולחן אוכל נפתח ורצוי כמה שיותר גדול, ממטר וחצי עד חמישה מטר וארבעים. זה נכון במקרה של אירוח לכמויות גדולות של אנשים באופן קבוע. אם מדובר בפעמיים בשנה, לדוגמה בפסח ובראש השנה, עדיף לשים דגש על עיצוב ואיכות השולחן ולהשקיע בטובתם של בעלי הבית. הכי חשוב שתיהנו מהישיבה המשפחתית סביב השולחן במהלך כל השנה – בבוקר, בצהריים וכן בערב  בלי לפחד ומבלי הצורך להגיד לילדים כל הזמן לא לגעת. לצדו של שולחן מלבני באורך מאה ושישים סנטימטר יכולים לשבת שניים או שלושה סועדים בנוחות מרבית, הדבר תלוי בין היתר במבנה השולחן ובעובדה אם יש לשולחן רגל אשר אינה מאפשרת ישיבה במיקום מסוים. אם חשוב לכם להושיב ליד שולחן כזה שלושה אנשים בכל צד, או אם אתם מחליטים להשתמש בספסל במקום כיסאות אוכל מומלץ לבחור בשולחן אוכל עם רגל מרכזית. רגלים בארבעת צדי השולחן תופסות מקום יקר שבא על חשבון סועד נוסף שהיה אפשר לצרף לשולחן.

שולחן אוכל נפתח.jpg

איך תעשו בחירה מושכלת של שולחן אוכל נפתח?

בין שאתם רוכשים שולחן אוכל חדש לחדר שעד כה לא היה בו שולחן ובין אם השולחן החדש מתוכנן להחליף שולחן ישן הרי שעליכם לקחת מידות. בעזרת סרט מדידה תוכלו לבדוק כמה סנטימטרים יש במרחב המיועד לשולחן ולפיכך להתאים את הדגמים השונים מהחנות או להזמין שולחן בהתאמה אישית.

כדי לאפשר אירוח בבית מבלי לתפוס הרבה מקום, מומלץ לבדוק את האפשרות של שולחן אוכל נפתח – במקרים אלו גם חשוב לקחת את המידות המקסימליות של שולחן אוכל נפתח שניתן לשלב במרחב כדי למנוע מצב שבו השולחן אינו מתאים לחדר המיועד.

כתיבת תגובה