קריסטלים

29 אוג

קריסטלים הינם אבנים שונות אשר רבים מאמינים כי הן בעלות כוחות רוחניים

במשך דורות רבים נעשה שימוש באבני חן וקריסטלים לשימושים דתיים ורוחניים גם יחד, כאשר גם כיום רבים מוצאים יתרונות בשימושים באבנים אלו וחוקרים את השפעותיהן השונות. האמונה האסטרולוגית, וכן האמונות הרוחניות בכמה דתות שונות, גורסות כי לכל סוג קריסטל השפעה שונה על בני האדם, כאשר הקריסטלים, שלא כמו אבני חן, הינם בעלי יכולת להשפיע הן לטובה והן לרעה על אנשים, ולכן יש לעשות בהם שימוש בתבונה על מנת לקדם צרכים ורצונות שלנו, ולסייע לאחרים אשר מתמודדים עם קשיים בחיים.

בכדי לעשות שימוש נכון בקריסטלים, יש ללמוד את תכונותיהם השונות

כאמור, ישנם קריסטלים רבים ומגוונים, ולכל קריסטל השפעה אחרת על האדם העומד מולנו, כאשר ההשפעה נבדלת לא רק בשל סוג הקריסטל בו אנו עושים שימוש, אלא גם בשל מזל האדם העומד מולנו, צורת הקריסטל, הכלי בו אנו עושים שימוש בתהליך, האזור עליו אנו עובדים ועוד. בכדי לעשות שימוש בקריסטלים אשר גם יניב תוצאות, יש ללמוד את השינויים הדקים בין הקריסטלים השונים ואת השפעותיהם על אנשים. לאחר למידה מספקת, נוכל לקדם נקודות חוזקה אצל אחרים, לשחרר חסמים הקיימים אצלנו או אצלם ואף להשפיע על ההרגשה הכללית והמצב הבריאותי שלהם.

קריסטלים.jpg

השימוש בקריסטלים מסייע לנו בהכוונה למקומות אליהם אנו רוצים להגיע בחיים

שימוש נכון בקריסטלים יכול לסייע לנו ולאחרים להגיע אל המקומות אליהם אנו רוצים להגיע בחיים, הן מבחינה רגשית והן מבחינת הצלחה בחיים, והם משפיעים על תחומים כגון בריאות, פרנסה, שלווה, זוגיות ועוד. כיום השימוש בקריסטלים הולך וגדל, כאשר יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות ששימוש זה גולם בתוכו ואת עולם הקריסטלים המעניין והרחב.

כתיבת תגובה