טיפים עבור ניקיון דירות חדשות

30 אוג

ניקיון דירות חדשות – לא כמו סתם ניקיון רגיל

כאשר עוברים דירה, מלבד האריזה ותיאום ההובלה, יש משימה נוספת – ניקיון הדירה החדשה. ניקיון דירות חדשות חשוב במיוחד, ואסור להקל בו ראש. במידה ואינכם יכולים לנקות בעצמכם את הדירה כולה, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית עבור ניקיון דירות חדשות. חברה המתמחה בניקיון דירות חדשות תשלח אל הדירה אנשי מקצוע אשר יבריקו את הדירה לקראת המעבר.

לפני תחילת הניקיון

ניקיון דירות חדשות צריך להיות מתוכנן ומסודר. בראש ובראשונה יש לתכנון מראש את התאריך או התאריכים בהם תנקו את הדירה. הדבר חשוב במיוחד, כיוון שכדאי מאוד לנקות את הדירה כאשר היא ריקה, ולפני שמעבירים אליה את כלל החפצים והרהיטים. לכן, חשוב לקבוע תאריך שיהיה כאשר הדירה עומדת ריקה, ולפני המעבר הרשמי אליה וההובלה. לאחר מכן, יש לברר מה גודל הדירה ומה החומרים העיקריים בה. הכוונה בחומרים היא כמובן לסוג הרצפה, השיש, ארונות המטבח וכדומה. חומרי ניקוי שונים עלולים להזיק לחומרים מסויימים, ולכן חשוב להבין מראש מה הם חומרי הניקוי המתאימים עבור הדירה החדשה. את חומרי הניקוי כדאי לרכוש לפני התאריך בו אתם מתכננים להתחיל לנקות.

Window cleaning in protective rubber gloves washing windows

הניקיון עצמו

זכרו, מדובר בניקיון כללי וחשוב במיוחד, על מנת לתת לכם התחלה נקייה ומבריקה של חיים בדירה החדשה. ניקיון דירות חדשות הוא מעט שונה מניקיון רגיל – הדירה עומדת ריקה, וזו הזדמנות מצויינת לניקיון. בנוסף, מצב הדירה מעט שונה. בין אם מדובר בדירה חדשה לגמרי או בדירה שהתגוררו בה אנשים קודם לכן, היא ככל הנראה תהיה מלוכלכת מאוד. קחו בחשבון שתהיה שכבה דקה של אבק שתכסה הכל, וחשוב באמת לקרצף את כלל הדירה. אל תתעצלו! פתחו את כל הארונות והמגרות ונקו אותם! אתם עומדים להכניס אליהם את כל החפצים, ולמשך זמן רב הם לא ינוקו.

 

כתיבת תגובה