סלונים מערכות ישיבה

31 אוק

סלון הוא חלק ממערכת ישיבה ומה שמגדיר אותה כפריט ריהוט פונקציונאלי ואסתטי. יחד עם זאת, לא תמיד רוכשים סלונים ומערכות ישיבה יחד. הסלון יכול להתכתב עם מערכת ישיבה קיימת או לשדרג אותה. יש גם מערכות ישיבה שכוללות כורסאות ושולחנות, או סלונים פינתיים שנרכשים בנפרד. בבחירת סלונים מערכות ישיבה יכולות להשפיע על המחיר וגם לקבוע את רמת שביעות הרצון של הלקוח.

כדאי לנצל את היתרונות של הקשר בין סלונים מערכות ישיבה. את זה עושים באמצעות השוואת מערכות ישיבה, בדיקה לעומק של מאפייני סלונים והתייעצות עם אנשי מקצוע. רצוי לבדוק האם העיצוב של הסלון מתאים למערכת הישיבה הקיימת, או לחילופין לבחור סלון אחר בשביל מערכת ישיבה חדשה.

גם מבחינת מחירים לא תמיד ברור האם משתלם יותר לרכוש סלונים מערכות ישיבה ביחד או לחוד. רכישה של מערכת ישיבה שבתוכן סלונים נחשבת זולה, אך היא מגבילה את הלקוח מבחינת אפשרויות העיצוב. לעומת זאת, מי שקונה סלון בלי מערכת ישיבה צריך לבדוק האם הוא מתאים לצרכים שלו מבחינת אופי שימוש, מידות וכן הלאה.

סלונים מעוצבים.jpg

איך נקבעת האיכות של מערכת ישיבה?

לשאלה האם מערכת ישיבה מסוימת מגיעה עם או בלי סלון אין השפעה ישירה על האיכות. גם במערכת ישיבה עם סלון וגם במערכת בלי סלון, האיכות נקבעת בעיקר לפי חומרי הגלם שבהם משתמשים. זו הסיבה בגללה סלונים מערכות ישיבה מעור נחשבים איכותיים יותר, בהשוואה לסלונים או מערכות ישיבה מבד סינתטי.

מצד שני, את הבד הסינתטי קל יותר לנקות ולכן הוא מומלץ עבור בתי משפחות עם ילדים קטנים ותינוקות. זו הוכחה נוספת לכך שכל לקוח צריך למצוא את הסלון שמתאים ספציפית עבורו.

כתיבת תגובה