שירותי זימון תורים

26 פבר

מערכת לזימון תורים תורמת לשיפור השירות במרפאה

נדיר למצוא מרפאה אשר נודעת בזכות איכות השירות שלה. לרוב המרפאות נמדדות על פי איכות הרופאים וזמינות התורים במרפאה. בכדי להביא מטופלים חדשים למרפאה, חשוב לשים דגש על איכות השירות וחוויית זימון תורים עבור הלקוח. לקוחות רבים נשארים במרפאה שהם מכירים מאחר וזה נוח להם, ובגלל שהם חוששים מקביעת תור במרפאה שהם לא קבעו בה תור לפני כן ושאין בה מערכת נוחה לזימון תורים.

כיצד ניתן להפוך את השירות במרפאה לנעים ונוח יותר?

  • מוקד לזימון תורים – שימוש במוקד טלפוני או מערכת ממוחשבת לזימון תורים הופך את חווית זימון התורים לנוחה ויעילה יותר עבור המטופלים במרפאה. כמו כן, זימון תורים נוח ויעיל עשוי למשוך לקוחות חדשים למרפאה מאחר והם ימצאו את אופן הזמנת התורים נוח ויעיל יותר.
  • שחרור פקידת הקבלה ממענה לטלפונים – מרפאה אשר אינה משתמשת במוקד לזימון תורים, כובלת את פקידת הקבלה לטלפון מאחר והיא צריכה לקבוע תורים למטופלים אשר מתקשרים למרפאה. כאשר זימון התורים נעשה בדרך אחרת כמו דרך מוקד טלפוני או מערכת ממוחשבת, פקידת הקבלה פנויה וזמינה להתייחס ללקוחות הממתינים במרפאה, ולקבלם לפני כניסתם לרופא.
  • עיצוב חדר ההמתנה – כשמגיעים למרפאה השירות חשוב מאוד, אבל גם סביבת ההמתנה הינה חשוב לא פחות. עיצוב חדר ההמתנה לרופא בצורה נעימה וחמה, תשרה תחושה נעימה בקרב המטופלים ותגרום להם לרצות לחזור למרפאה.

2

מרפאה נעימה יותר היא מרפאה שמושכת אליה יותר מטופלים

ככל שהמטופלים יחוו את המרפאה בצורה נעימה יותר, החל מהרגע בו הם התקשרו למוקד זימון תורים, ועד לרגע בו הם נכנסו למרפאה, כך גדל הסיכוי שהם ירצו לשוב למרפאה. יחס אישי ואדיב, בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה, הוא המתכון להצלחה של כל מרפאה.

כתיבת תגובה