הכנה למבחן GMAT

7 מרץ

הכירו את המבחן

מבחני GMAT או בפירושם – Graduate Management Admission Council. הינם מבחנים הבודקים מספר כישורים. מבחנים אלא מהווים מבחני קבלה לתואר שני במנהל עסקים בארץ או בחו"ל, המבחן הינו מבחן ממיין שהצלחה בו חשובה מאד על מנת להתקבל ללימודי מנהל עסקים לתואר שני. המבחן כולל יכולות הבנה מילולית, יכולות כמותיות ויכולות ביטוי שונות, המבחן מתנהל בשפה האנגלית. מטרת המבחן בדומה לבחינת הפסיכומטרי לקראת תואר ראשון היא ניבואי הצלחת הסטודנט בלימודיו לתואר שני. מבחנים אלה דורשים התכוננות רבה מכיוון שהם ברמה גבוהה ביותר. ברוב המקרים משמש הציון של מבחן זה כפרמטר העיקרי לקבלה או אי קבלת סטודנט ללימודים לתואר שני במנהל עסקים.

מתי ואיך נבחנים?

על מנת לגשת למבחן זה עליכם להיות בוגרי תואר ראשון עם כוונה להמשך לימודים במנהל עסקים. הכנה למבחן GMAT היא חשובה ומומלץ להתנסות במבחן בבית טרם ההגעה לבחינה. בישראל הבחינה מתקיימת במרכז הבחינות ברמת גן, יש להרשם אליה לפחות שלושה שבועות מראש. הבחינה מתקיימת בממוצא פעמיים בשבוע כך שאפשר להרשם לכל אורך השנה. אך שימו לב, אין לעשות 2 בחינות בהפרש של פחות מחודש (31 יום), וניתן לגשת לבחינה זאת עד 5 פעמים בשנה.

student_taking_sat_practice_test_970_456-970x380

איך נרשמים לבחינה?

ההרשמה למבחני ה-GMAT חשוב לזכור הרשם גם למבחן ולא רק עור הכנה למבחן GMAT היא הרשמה אינטרנטית. עלות הבחינה הינה 250$ וניתן להרשם ולשלם רק באמצעות כרטיס אשראי בין לאומי. בארץ קיימים קורסים המכינים את תלמידיהם לבחינה ה-GMAT, בגלל המחיר שלה והתדירות שניתן לגשת מומלץ לקחת קורס שיוכל להכווין אתכם להצלחה בבחינה. ציון גבוהה בבחינת ה-GAMT תגדיל רבות את סיכויי הקבלה שלכם ללימודי תואר שני במנהל עסקים בארץ ובעולם, לכן כדאי להגיע לבחינה זאת מוכנים.

כתיבת תגובה