טיול משפחות לפירנאים

7 מרץ

טיול משפחות לפירנאים הוא אחד הטיולים הכי מומלצים לעשות. הוא מתאים למגוון רחב של משפחות, כאשר לכל אחת מהן יכולה להיות מטרה שונה בטיול. לדוגמא, טיול משפחות לפירנאים יכול להתאים למשפחה שרוצה לעשות טיול בר מצווה לבן שהגיע לגיל 13, או טיול בת מצווה לבת שהגיעה לגיל 12. הטיול יכול להתאים גם למשפחה שרוצה לטוס לחו"ל בעת חופשה של הילדים מבית הספר(לרוב מדובר על חופשת הקיץ, חופשת פסח, או חופשת סוכות). הטיול יכול להתאים למשפחות עם ילדים שמתחברות לנופים מרהיבים, משפחות שמתחברות למוזיאונים והדרכות היסטוריה, ומשפחות עם ילדים שמתחברות לפעילויות ואטרקציות. טיול לפירנאים, אם כן, מתאים לכל משפחה ומשפחה!
למידע נוסף על טיול משפחות לפירנאים לחץ כאן.

lac_doo_-_dominique_viet_crt_midi-pyrenees

אנדורה

רבים חושבים שכאשר טסים ומגיעים אל טיול משפחות לפירנאים, מטיילים רק בספרד. האמת היא שהפירנאים משתרעים על שטח ענקי, ונכללים גם בתוך אנדורה, שהיא מדינה שכנה לספרד. גם באנדורה יש הרבה מאוד מה לעשות למרות שמדובר על מדינה קטנה מאוד, וכל טיול משפחות לפירנאים צריך לתת למדינה הזאת את הכבוד הראוי לה. באנדורה אפשר ליהנות מאוד כאשר מדובר על משפחה עם ילדים. גם המלון יכול להיות מהנה במיוחד, כאשר בחלק גדול מהמלונות יש בריכה מקורה וכיפית. אחת האטרקציות המרכזיות באנדורה בעבור ילדים היא מגלשת הרים מיוחדת. היא הארוכה באירופה, באורך של יותר מ-5 ק"מ, ויכולה להגיע למהירות של עד 60 קמ"ש(או פחות, לבחירתכם).

רפטינג

טיול משפחות לפירנאים יכול לכלול רפטינג מסעיר. ככל הנראה הרפטינג הוא בעבור הילדים, אבל אין ספק שגם המבוגרים יכולים ליהנות ממנו. את הרפטינג עושים בנהר נוגרה פיירסה. בין קפיצה לשפריץ מים ממנו כולם יכולים ליהנות, נחשפים לנוף מדהים, שמנצח את הרפטינג בנהר הירדן בקלות.

כתיבת תגובה