טיול יום בעברית בברצלונה

12 אפר

מדוע כדאי לבקר בברצלונה?

ברצלונה מוכרת כעיר אטרקטיבית מאוד לישראלים. יש בה אפשרות לכל החוויות גם יחד – קניות, מסעדות, בתי קפה, חיי לילה מגוונים, אמנות מודרנית, כדורגל, ועוד. זוהי עיר צעירה, תוססת ודינאמית. יש הסוברים כי היא מזכירה באופייה את תל אביב. בברצלונה אפשר לבלות כל הלילה בפאב, לשבת בחוף הים וליהנות מאטרקציות שונות ומגוונות ומאדריכלות מהממת. רוב רובם של הישראלים המבקרים בספרד בוחרים לנסוע לברצלונה. הטיסות לברצלונה אינן יקרות ביחס לטיסות ליעדים אחרים באירופה. גם השהייתה בברצלונה היא ברבים מן המקרים זולה יחסית כיוון שיש בה מסעדות 'פשוטות' רבות, בהן ניתן לאכול אוכל טעים ולשבוע, בלי לקחת משכנתא.

barcelona

טיולי יום בעברית בברצלונה – חוויה שתזכרו לתמיד!

טיול יום בעברית בברצלונה כולל אטרקציות מרכזיות בעיר, תוך התאמה לקהל היעד הישראלי. במהלך הטיול תבקרו במקומות רבים, תיחשפו לנופים עוצרי נשימה ותקבלו הדרכה בעברית במהלך הטיול כולו. בין האטרקציות הנכללות לרוב בסיור: הטיילת המחודשת של האולימפיאדה – אשר נבנתה לקראת אולימפיאדת ברצלונה 1992, הפורט אולימפיק – הנמל האולימפי, פארק הסיוטדלה, גן החיות, הפרלמנט של קטלוניה, שכונת הבורן – בה מתגוררים מכובדי ברצלונה, שדרת פיקאסו, שדרת קולומבוס, הרובע הגותי, ומקומות נוספים. טיול יום בעברית בברצלונה נמשכים בין מספר שעות ליום שלם ומהווים חוויה מהנה לכל המשפחה. הטיולים מותאמים לכל גיל.

שילוב בין טיול עצמאי לטיול עם מדריך

בין היתרונות המרכזיים של טיול יום בעברית בברצלונה – האפשרות לשלב את הסיור המודרך בתוך טיול עצמאי, היות ולא מדובר בטיול מאורגן מתחילתו ועד סופו שיוצא מישראל. בין אם אתם מטיילים עם משפחתכם, עם בן או בת הזוג, עם חבר או חברה, או לבד – הטיול יאפשר לכם להכיר היטב את העיר לפני שתחליטו כיצד ברצונכם להמשיך וליהנות משהותכם בברצלונה.

כתיבת תגובה