מוקד שירות הודעות

29 נוב

שירותי הודעות מאפשרים ללקוחות להשאיר הודעה לחברה או לעסק, בכל זמן ובכל עת ומובטח להם כי נציג מטעם החברה יחזור אליהם בהתאם עם תשובה ומענה לפנייתם. מה היתרונות של השימוש בשירות הודעות מנקודת מבט החברה?

אפשרות לווסת את כמות פניות הלקוחות

כאשר חברה משכירה את שירותיו של מוקד שירות הודעות היא מאפשרת בפועל לעצמה לווסת את כמות הפניות מהלקוחות ולהתמודד עם עומס של פניות בצורה הטובה ביותר. כך למעשה החברה יכולה לענות על הפניות במסגרת מגבלות הזמנים שלה, כמובן בגבולות הזמנים שהיא מציבה בפני הלקוח (שירות ההודעות יעדכן את הלקוח- בין אם על ידי הנציג או על ידי הודעה אוטומטית, בכמות השעות שיש לחברה עד שזו תחזור אל הלקוח עם מענה לפנייתו).

אפשרות למתן מענה מקיף, יסודי ומלא

העובדה שהחברה יכולה לווסת את העומס של הפניות, מאפשרת לה להתייחס בכובד ראש לכל פנייה ופנייה, להפנות את הפניות למוקדים הנכונים בחברה ולגבש מענה שלם ומלא באשר לפנייה, מה שייתכן ולא היה מתאפשר אילו לא הייתה עובדת החברה עם שירות ההודעות. החברה "מרוויחה" לעצמה יותר זמן התעסקות לכל פנייה ופנייה.

הגברת איכות שירות הלקוחות

בכך שחברה פותחת את האופציה בפני הלקוח להותיר פנייה באמצעות שירות ההודעות, היא בפועל מגבירה את איכות שירות הלקוחות שלה בצורה משמעותית, מה שנותן ללקוח תחושה טובה של התחשבות ויחס מצד החברה. הסיבה לכך טמונה בעיקר בעובדה ששירות ההודעות משרת את הלקוח לא פחות מאשר את החברה, בכך שהשירות מאפשר ללקוח להותיר את פנייתו בכל עת, ללא כל קשר לשעות הפעילות של החברה וכמובן, חוסך מהלקוח להמתין על הקו לקבלת מענה, מה שהיה צריך לעשות אילולא היה שירות ההודעות.

כתיבת תגובה