מי נותן ייעוץ מיסטי בטלפון?

8 פבר

יועץ מיסטי שעובר הכשרה מקיפה ויסודית יכול לספק שורה ארוכה של שירותים בטלפון ומבלי לפגוש את הצד השני פנים מול פנים. האפשרות לקבל ייעוץ מיסטי בטלפון קורצת להרבה מאוד אנשים כי היא חוסכת עבורם זמן ומאמץ.

יתרה על כך, באמצעות השיחה הטלפונית ניתן לשמור על רמה מסוימת של דיסקרטיות ואנונימיות. מי שיוצר קשר עם יועץ מיסטי כדי לקבל ייעוץ מיסטי בטלפון לא חייב להיחשף ולרוב הוא גם לא מוסר פרטים אישיים כמו שם מלא, תעודת זהות, מקום מגורים וכן הלאה.

איך בוחרים ייעוץ מיסטי בטלפון?

השאלה המתבקשת היא בכלל נותן ייעוץ מיסטי בטלפון ואיך יודעים שמדובר באיש מקצוע אמין. קודם כל, חשוב לבדוק מטעם מי עובד היועץ ואיזה סוג של הסכמה יש לו. את הפרטים האלה אפשר לקבל עוד לפני שיוצרים קשר טלפוני עם היועץ ועל סמך אינפורמציה באתר האינטרנט. במידה ולא מוצאים מידע כזה, ניתן לנצל את הדקות הראשונות של השיחה הטלפונית בשביל לבצע בירורים כאלה ואחרים.

שנית, תמיד רצוי לפנות ליועץ מיסטי מסוים על סמך המלצות. חשוב שההמלצות יגיעו מאנשים שאפשר לסמוך עליהם כמו למשל חברים, קרובים ובני משפחה. מי שרוצה לקבל המלצות אבל לא יודע מאיפה להתחיל יכול להיכנס לאתרי האינטרנט, לפורומים ולרשתות החברתיות ולהתעניין ברמת הידע והמקצועיות של יועצים מיסטיים מסוימים לעומת אחרים.

מה נדרש מיועץ מיסטי בטלפון?

מי שנותן ייעוץ מיסטי בטלפון לא רק עובר הכשרה מקצועית שקשורה לתחום עצמו, אלא נדרש להיות בעל סט יכולות מגוון. עליו לדעת כיצד להעביר מסר בין מוען ונמען באמצעות הטלפון ובאיזה אופן לבצע את הניתוח המיסטי בלי לפגוש את הצד השני פנים מול פנים.

כתיבת תגובה