נומרולוגית מומלצת

17 מרץ

מהי הנומרולוגיה?

לפני שנבין כיצד מחפשים ומוצאים נומרולוגית מומלצת, מוסמכת ומנוסה, עלינו להסביר בכמה מילים מהי הנומרולוגיה וכיצד היא יכולה לעזור לאנשים. ובכן, נומרולוגיה היא אחת מאבני היסוד של המיסטיקה ומהווה חלק משמעותי כמעט בכל ייעוץ מיסטי מאז ומעולם. הנומרולוגיה מתמקדת באופן יותר ספציפי באותיות ובמספרים שמקיפים כל אחד ואחת מאיתנו ובמשמעות שלהם עבורנו. זאת, מתוך אמונה כי השם של כל אחד, שם המשפחה, תאריך הלידה וכן שמות ותאריכים חשובים נוספים שהם מיוחדים וייחודיים עבור כל אדם, הם בעלי משמעות רבה ויכולים לומר לנו לא רק מי אנחנו אלא גם כיצד כדאי לנו לנהוג.

מה הנומרולוגיה יכולה לתת לך?

לרוב, אנשים מחפשים נומרולוגית מומלצת סביב איזה שהוא אירוע גדול או משנה חיים בחייהם. לדוגמא, לפני בחירת בן זוג, נומרולוגית מוסמכת תוכל לעשות חישוב על סמך השמות ותאריכי הלידה של שני בני הזוג ולקבוע את פוטנציאל הקשר ואת מידת ההתאמה ביניהם. אחרים מגיעים לייעוץ סביב נושאים עסקיים או שקשורים להחלטות בעבודה ובמשרד. לדוגמא, אנשי עסקים רבים נוהגים להתקשר לנומרולוג לפני פגישות עסקים חשובות  ולקבל עצות קונקרטיות באשר לאופן הפעולה המומלץ עבורם. חשוב לציין כי הייעוץ הנומרולוגי הוא ספציפי עבור אדם מסוים ומבוסס על הנתונים שלו (שם, תאריך לידה וכו'), ומשום כך אסור ואף מסוכן לגזור משמעותיות מייעוץ נומרולוגי לאדם אחד עבור אדם אחר.

כיצד מוצאים נומרולוגית מומלצת?

כיום, קל מאי פעם להגיע לייעוץ אצל נומרולוגית מומלצת. קיימים מספר אתרים גדולים בישראל המאגדים פרטים של נומרולוגים רבים ומאפשרים לכל מי שחפץ בכל ליצור איתם קשר במגוון דרכים. אם מצאתם באתר נומרולוגית שמדברת לליבכם, תוכלו ליצור איתה קשר דרך האתר, בטלפון או באמצעות קביעת פגישה אישית.

 

כתיבת תגובה