טיול בפירנאים

4 יול

טיולים באירופה אינם חייבים להיות רק לאזורי ערים גדולות ועמוסות

טיולים באירופה הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים ביותר בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, כאשר רוב הטיולים הללו מתמקדים בעיר אחת ובאזור הסובב אותה, ונמשכים בין שבוע לשבועיים. למרות האמור, ישנו גם סגנון שונה של טיולים באירופה, כמו למשל טיול בפירנאים.

אז מה כדאי לדעת על טיול בפירנאים?

  • מה זה הפירנאים: הפירנאים הינו רכס הרים בספרד הממוקם באזור הגבול עם צרפת. אזור זה עשיר באטרקציות כגון מסלולי טיול וטיפוס, אתרי סקי, בנג'י, סנפלינג, נסיעה באופני הרים ועוד אשר מושכות בכל שנה יותר ויותר תיירים. האזור מציע שילוב בין פעילויות ספורטיביות להנאה מהטבע, וטיול בפירנאים שונה באופן משמעותי מטיול בעיר.
  • מתי מומלץ לטוס: הפירנאים מושלגים רוב השנה, כאשר בפסגות הגבוהות ביותר ניתן למצוא שלג כל השנה. הזמן המומלץ לטיסה עבור אלו המעוניינים בחופשת סקי הינו תחילת החורף- בסביבות חודש דצמבר, ועבור אלו המעוניינים בטיול הכולל פעילויות נוספות על סקי מומלץ לטוס בחודשים יוני-יולי, בהם השלג נמס באזורים הנמוכים יותר של ההרים וניתן ליהנות מהטבע, אולם יש עדיין מספיק שלג בפסגות.
  • כמה זמן כדאי להישאר במקום: טיול בפירנאים יכול להימשך מספר שבועות רב, אולם במידה והנכם מעוניינים בטיול קצר יחסית אך כזה שעדיין יאפשר לכם ליהנות מהאזור וממה שיש לו להציע מומלץ לטוס לשבועיים. פחות מזה עלול לגרום לתחושה של פספוס.

טיול בפירנאים מתאים לכל אחד בכל קבוצת גיל ובכל שלב בחיים

בין אם הנכם מבוגרים או צעירים, מעוניינים בטיול של פינוקים או ספורט אקסטרים, תוכלו למצוא בפירנאים את האטרקציות הרלוונטיות עבורכם כאשר מגוון האפשרויות על רכס הרים זה מאפשר לכל אחד לבחור לעשות את הדברים המתאימים ביותר עבורו.

כתיבת תגובה