הלוואות בערבות מדינה

27 מאי

הלוואות הכי נוחות שיש

הלוואות בערבות מדינה נחשבות להלוואות הכי נוחות שיש כיוון שהן מגיעות בתנאים נוחים. בעוד כדי לקבל הלוואות אחרות אתם צריכים להציג ערבויות שלעתים יהיה קשה מאוד להשיג, הלוואות בערבות מדינה בסך הכל מצריכות מכם לעמוד בתנאים ולעבור את הוועדה של הקרן להלוואות בערבות מדינה. הלוואות אלו יכולות לעזור מאוד לעסקים קטנים שלא מצליחים לגייס ערבויות מתאימות כדי לקבל הלוואות מתאימות שיעזרו להם לעשות כל מיני פעילויות עסקיות שהם צריכים לעשות, לעתים כדי להרוויח יותר.

הלוואות בסכומים גבוהים

למרות שנדמה שהלוואות בערבות מדינה לא יכולות לסדר לעסק סכום הולם למעשה אפשר לקבל מהמדינה גם ערבויות בגובה של 100 אלף שקלים ומעלה. חשוב לזכור כי יש לקבל הלוואה שמתאימה לתכנית העסקית של העסק ולא לקבל סתם סכום גבוה שאין איתו מה לעשות ולכן יש צורך להציג תכנית עסקית מסודרת. כמובן שאת ההלוואה כולה יצטרך העסק להחזיר ולכן אי אפשר לחשוב לרגע שמדובר במענק ולהתפזר עם סכומים גבוהים מאוד, בגלל שאפשר לקבל אותם גם ללא ערבות.

הליך בירוקרטי לא מורכב

כאשר שומעים על התהליך של קבלת הלוואות בערבות מדינה קל מאוד לחשוב שמדובר בהליך מורכב ומסובך. הוא מצרי מכם בדיקה של תנאים שהמדינה הציבה ולאחר מכן מעבר של ועדה מיוחדת של הקרן להלוואות בערבות מדינה ואז יש צורך לדבר עם הבנק, להציג את הערבות שהמדינה מעניקה ואז לקבל את הכסף. עם זאת התהליך הזה יכול להיות פשוט למדי כי בסופו של דבר מדובר בהליך בירוקרטי די מובן ופשוט תצטרכו לעבור את כל השלבים בצורה מסודרת גם מבחינה בירוקרטית. לכן כדאי להיעזר ביועץ פיננסי שיעזור גם למקסם את הסיכויים שלכם לקבל את ההלוואה.

כתיבת תגובה