טיול משפחות לפירנאים

27 מאי

מי שרוצה לצאת עם המשפחה לטיול הכי מהנה שיש, כזה שיפתיע את כולם ויספק לכולם חוויות מדהימות שייחרטו בזיכרון, חייב לצאת לפירנאים. טיול בפירנאים יכול להיות פשוט במיוחד ודיין לשמור על רף גבוה מאוד. זה הזמן להבין כמה עולה טיול כזה, כיצד מתכוננים אליו ומתי לצאת.

כמה יעלה טיול לפירנאים לכל המשפחה?

טיול משפחות לפירנאים יכול לעלות בין 15 ועד 30 אלף שקלים. כמובן שזהו רק טווח מחירים ממוצע והמחירים יכולים להיות נמוכים או גבוהים יותר וזאת מכיוון שמדובר בטיול שכולל גם לינה, גם אטרקציות רבות במהלך הטיול בשמורת הטבע, כמובן גם עבודה עם סוכנויות שיכולות להוציא אתכם לכל מיני מסלולים ולינה במקומות יקרים במידה שונה. לכן אי אפשר לדבר על המחיר המדויק אך ביחס לטיול משפחות ממוצע זה טווח המחירים שלו אתם צריכים לצפות.

כיצד נתכונן לטיול משפחות בפירנאים?

כדי להתכונן אל טיול משפחות לפירנאים אתם חייבים לבחור תחילה את סוג הטיול שאתם רוצים לקבל. האם אתם מעוניינים בטיול מאורגן או לתכנן את הטיול לבדכם? ככל שתתכוננו יותר לבד הזמן שתצטרכו להכנות יהיה ארוך יותר אך כמובן שיהיה לכם חופש רב יותר במהלך הטיול. כדאי לעשות רשימה של משימות שצריך לבצע לפני הטיול, רשימה של פריטים חשובים לטיול וגם לקרוא על המקום, וכמובן להתרשם מהמלצות של אחרים שכבר טיילו בו.

מתי כדאי לצאת לטיול משפחות לפירנאים?

טיול משפחות לפירנאים יכולים להיות טיול מהנה בכל ימות השנה אך כמובן שמומלץ לצאת בחודשי הקיץ כי אז הסיכוי למזג אוויר סוער יהיה נמוך יותר. כדאי לצאת לטיול בחודשים אפריל עד אוקטובר אך שימו לב שיש לבדוק גם את מזג האוויר לפני היציאה למסלולים בהרים, כדי שלא תיקלעו לסופות.

כתיבת תגובה