מעליות

18 יונ

קשה מאוד לדמיין כיצד העולם שלנו היה נראה ללא מעליות. יכול להיות שלא היינו מסתדרים עם הקניות, יכול להיות שלא היינו רוצים לגור בקומות גבוהות למרות היתרונות שלהם ויכול להיות שהכול היה אותו הדבר. בכל מקרה זה הזמן לדבר על השינויים שהיא הכניסה בימינו ועוד כמה פרטים מעניינים.

כיצד המעליות שינו את חיינו?

המעליות שינו את חיינו מקצה לקצה וזו לא הגזמה כלל. קשה לדמיין כיצד היינו יכולים להסתדר בלי בניינים רבי קומות ולמעשה בלי מעליות הם לא היו יכולים להיבנות אלא אם כולנו היינו ספורטאים שיכולים לעלות מאות מדרגות ביום. המעליות גם מסייעות לאנשים עם מוגבלויות ונכים להגיע לקומות גבוהות וכך אנו מקבלים כהנגשה נוחה מאוד. יש למעליות השלכות גם על תהליכים תעשייתיים שונים והם למעשה הופכות אתרי עבודה רבים להרבה יותר נגישים.

מי מחויב בהתקנת מעלית?

התקנת מעלית יכולה להיות הרבה יותר פשוטה ממה שחבתם למרות שהיא לוקחת לעתים כמה שנים טובות. במה זה תלוי? תלוי בעיקר בחברה שתבחרו. אם תבחרו חברת מעליות איכותית ומנוסה ההתקנה יכולה להיות פשוטה מאוד ולקחת אפילו פחות זמן מהצפוי, כפי שהיא כמובן תתחייב לכם בעת חתימת העסקה. אם מדובר בחברה פחות טובה ולא כל כך אמינה יש סיכוי שיהיו עיכובים מיותרים ואולי אפילו תקלות בהפעלה הראשונה שלה.

כמה עולה להתקין מעלית?

השאלה שמעניינת יותר מכול שאר השאלות היא כמה עולה להתקין מעלית. בניית פיר מעלית והתקנתה יכול לעלות בין 30 ועד 100 אלף שקלים בממוצע. המחיר לעתים יהיה גבוה יותר והוא בכלליות מושפע מהעיצוב של המעלית, סוג המעלית, האם יש צורך בפיר או שמדובר במעלית חיצונית, התעריף של החברה וכמובן גודל המעלית הנדרשת.

כתיבת תגובה